Nutta25 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Eldste snuppa klagde flere ganger over vondt i magen igår.Men spiste litt kylling og loff til middag.Og litt lørdags godt. Men så pakket hun det bort og la seg under teppet! Frøys så fælt. Da tenkte jeg.nå kommer det. Først halv syv idag tidlig ropte hun. Hadde bare litt spy i håret og i munnviken.IKKE noe i senga..helt utrolig! Så da var det bare å vaske og tørke,og finne fram bøtta! Så var hun på do i halv ni tiden og da begynnte hun å brekke seg..Jeg rakk å hente bøtta! Hun spydde litt. Nå ligger hun på rommet sitt og ser film.. Har jo lest om så mange av dere som har hatt denna dritten i hus nå...Men er det noen av dere som har hatt det så "mildt" hvis man kan kalle det det?!? Eller kan jeg vente meg at det kommer for fullt hvert øyeblikk?!
Nutta25 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2010 Er det sånn at siden ikke jeg er en "kjent" bruker her så gidder ingen å svare meg?!?? Ikke at det er så fryktelig mye å svare på.. Men merker generelt lite respons igrunn.. Hmm... Er ikke kranglete eller noe altså..bare lurer..
Elle melle deg fortelle Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Mulig det har noe med at det er NOEN innlegg om spy hver dag og at folk kanskje begynner å bli litt lei av å svare på de?? Bare en tanke;-) Så til spørsmålet; dattera mi hadde det lett. Kasta opp en gang, men skikkelig den ene gangen da... Også litt noen dager senere, men formen var fin igjen etterpå. Ingen andre fikk det... Har det blitt noe mer spying?
Nutta25 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2010 Ja det kan jo være det Men har følt det ellers også..Altså innlegg som ikke handlet om spy.. Men samma det. Hun har spydd mer ja,hun har helt sinnsyke magekramper til tider og lite i magen å spy opp.. Kommer nesten bare magesyre og bittelitt vann.. Håper hun kvikner til snart..og at vi andre slipper unna..
Elle melle deg fortelle Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Huff, håper hun kommer seg snart. Det er det værste å ha. God bedring til henne:-) Det er nok lettere å få respons om man er litt kjent her ja. Har merket tendensen jeg og;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Lurer rett og slett på om vi har noe av det samme i light verson=) Lillegull var i dårlig form, litt tufs og hadde en diarè bleie torsdag, og ble kjempe kvikk etter den. Ikke noe mer på fredag, lørdag, men i dag er han generelt veldig tufs! Ikke spiser han mat (i det hele tatt) og han har kun fått i seg litt juice, saft og en liten bolle med elias potetgull.., Mulig derfor jeg også er kvalm. Lillegull er veldig glad i mat og vil veldig gjerne ha mat når vi lager noe til han, men skyver tallerken bort etter en liten bit. I tillegg har han og jeg sovet på formiddagen i dag (ingen av oss har for vane å gjøre det) har hørt om en god del som har kasta opp en gang og så ferdig... for så og kaste opp 2-3 dager senere, da også gjerne bare en gang......
Nutta25 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2010 Takk for det :0) Og fint at det er flere som merker tendens til det da ;0)
Brillefint - Jadda! Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Det er jo også sånn at de som er mye aktive svarer jo også ofte(!!) på innlegg. Så derfor får de mange svar selv. Også bare en tanke? Men alle reagerer forskjellig på omgangssyken har jeg hørt. Så det kan jo hende dere slipper billig unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå