Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som sagt meldt meg på Yogakurs og lurer på hvor mye nytte jeg kan ha ut av dette i hverdagen?

Kan jeg foreksempel flip-flappe meg ut av sengen om morgenen?

Hvor høye benløft kan jeg egentlig ta når jeg er ute å triller?

Kan jeg vaske vindu med glede, fordi da strekker jeg ut de innerste hemmelige musklene mine som få vet om?

Kan jeg "Aaaaaaoooommmmme" meg gjennom kjedelige foreldremøter og våkne opp på slutten som et nytt menneske?

Hvor bendy kan jeg egentlig bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst tror jeg lungene dine får litt trening! Og aaaaaooooommme har vel ikke så mye med yoga å gjøre med mindre det er innslag av meditasjon. Ps. Ikke sovne på slutten av HVER time slik jeg gjorde. Flaut, hehe

Skrevet

Joda, det er innslag av meditasjon også, så da lærer jeg vel og Aaaaaooooommmmme. :-) Gleder meg til å lære dette, og håper på og ikke sovne. :-P (heldigvis snorker jeg ikke iallefall - så jeg blir ikke avslørt om jeg sovner...)

Skrevet

Neida, bare om alle andre reiser seg naar dere er ferdig og du blir liggende :D

Skrevet

Dersom det hjelper på kjedelige foreldremøter si fra. Da jeg skal kjøre yoga resten av livet. Nå er det litt morsommere å ha foreldremøter enn å delta, men jeg har enda mange mange år igjen i grunnskolen med evige foreldremøter hvor man skal diskutere alt fra ukelønn til farge på undertøyet tirsdager.

Skrevet

Om du aldri har klart å ta i bakken når du står med strake bein, så kan det hende at du er noen steg nærmere målet etter noen kursserier.

Skrevet

Jeg kan stå med strake ben og legge håndflatene i bakken bak mine egne føtter. Hypermobile ledd. Fordeler? Aner ikke, ulempen er i alle fall at man får betennelser over alt fordi man er "slarkete" i ledda.

Skrevet

Joda, jeg når i bakken jeg. Er overbevegelig i leddene, dermed også slarkete i musklaturen. Håper dette kan hjelpe på og styrke litt sånn at jeg blir sterkere.

Trenger neppe å legge føttene bak nakken når jeg er seksti, så da satser jeg heller på litt styrke i stede for slark.

Skrevet

Yoga? Kommer det i bringebærsmak?

(Har nettopp lest "Brev fra en gærning". HAHA)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...