Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skulle hatt første utbetaling av os, permisjonspenger +++ i januar.. INGENTING kom, så jeg ringte inn.. "Nei de papirene finner vi ikke, ligger ikke inne noe informasjon om at du skal ha barn i det hele tatt, kan bare se det på sykemeldingene dine. Du må nesten bare sende de inn på nytt" Trodde jeg skulle begynne å gråte.. Søkte for 3 mnd siden og trodde alt var i orden.. Nå sitter jeg her med 3 uker til termin og må gjennom hele papirmølla igjen...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Neste gang du leverer noe fra deg der, så krever du kopi som er stemplet mottatt med underskrift og dato. Så kommer de ingen vei med "vi kan ikke se å ha mottatt"... Gjør det med absolutt alt jeg leverer til NAV, de roter bort alt.!
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Det samme skjedde oss. Vi kom ingen vei enda den ene av to søknader som hadde ligget i samme konvolutt var registrert. Jobben min måtte sende dokumentasjon tre ganger ... Etter det har jeg alltid gått innom kontoret og levert papirerene i skranken En mager trøst, men de behandler ting gjerne litt raskere når det er snakk om at termin nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå