Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg og min svigerinne er begge gravide. Svigermor må hele tiden kommentere hvor flott datteren er som gravid, men sier ingenting om meg ; ) Ok, jeg er litt tykkere og ikke så vakker, men...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 ahh.. typisk noen svigermødre.. min var litt lik i starten her, (å jeg er mye slankere å nettere enn min svigerinne). Hun sa hele tiden til meg "herreguud så stor den magen er, er jo helt utroli" å "lurer på hvor stor du egentli kan bli" slike ting,men aldri et ondt ord til sin egen.. men tilslutt sa samboeren min,ja er hun ikke nydelig ol hver gang.. så måtte hun svare på det i samme slengen.. så da ble det stillt ) Haha.. Nei ikke bry deg,kos deg me graviditeten å si t gubben at vis ikke svigermor blir mere hyggeli så gidder ikke du å rennne ned dørene der oppe før du er ferdig Lykke til,Klem!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 samma her.. merkelig at den ene blir mer favoritisert en den andre. dumt det blir sånn, men.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Igjen...det er større for mor når datteren venter barn enn når sønnen gjør det. Veldig naturlig, ikke noe å ta på ferde for.
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Det er helt sikkert ikke ment som noe negativt mot deg, men det faller kanskje mer naturlig å gi komplimenter til sine egne barn enn til andres..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Slipper heldigvis det problemet jeg da, som bare har sønner, hehe. Får vel ikke ha kontakt med noen barnebarn, ifølge en del her inne... Håper mine sønner ikke blir kjæreste med noen av deres barn, da det er fare for at de arver sine mødres meninger og oppfatninger av svigermor. Hilsen fremtidig "heks, helv.... kjærring, megge, svigerfaen osv."
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 jeg har en venn hennes svigermor har 3 gutter men bryr seg helt klart mest om minstegutten hennes sin kjæreste og deres liv. Da venninna mi ble gravid og hennes svigerinne med 4 mnd mellomrom var det TYDELIG hva hun brydde seg mest om. Det er feil. Jeg har også gutter, og kommer til å bli en svigermor en gang, men ikke tale på om jeg skal favoritisere svigerdøtrene mine. Det blir fort FOR synlig og FOR dumt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 uff.. opplever dette jeg og desverre da mitt barn er gutt og svigerinnen mitt sitt er jente. Svigermor har alltid ønsket seg ei lita jente å dulle med så all hennes energi går til denne lille jenta. bærer overhodet ikke noe nag til foreldrene eller jentebarnet, jeg synes det er like stas med henne på besøk hver gang. Men, sviger er gjemmer det ikke unna at hu synes jenta er best. synes synd i sønnen min som ikke får like mye kos av "besse" som kusina.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Samme her. Besteforeldre på begge sider har sine favoritter. Og det er veldig sårt for barna. De som ikke er favoritter, blir jo sinte på de populære. Hjelper ikke å si noe til besteforeldrene heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå