Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Kan man ta ut lungene og skure luftveiene med en flaskekost eller noe? For det kløør, noe sitter fast der nede og nekter å komme opp. Eller ingenting sitter fast, men det føles sånn. Jeg ha drukket konjakk, hostesaft, spist honning, repsils og fisherman's friends og smurt inn fotsåler og brystkasse med mentholatum. LIgger på stua for å få hodet høyest mulig, Likevel: jeg hoster så jeg brekker meg og springer lekk. Eneste gode må være at kjernemuskulaturen i mageregionen får seg ei real hardtrening. Ditt beste tips mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Damp!! Kok opp vann i vannkokeren, hell dette i en stor bolle, legg hodet ditt ned mot bollen, og legg en handduk over hodet ditt. La så alt bare renne!! Pust vekselsvis inn med nese og munn! Prøv først i 5 minutt, for det kan være litt ubehagelig første gangen! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Hostesaft. Eller noskapin hostestillnede tabletter. De virker slik at du slutter å hoste,men da blir du ikke kvitt det som irriterer da.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Dampbad med eukalyptus oppi. Litt ubehagelig. Smør tigerbalsam på brystet ditt og halsen.
Dunder Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Har du forsøkt allergipiller? Hvis det er irritasjonshoste så kan det hjelpe, da det demper kløe.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Stikk støvsugerslangenned i halsen, bruk gjerne det tynne munnstykket. Sett suget på max, så skal du se det kommer opp. Fra spøk til alvor: varm litt cognac og en ts kanel - det skal visst hjelpe. Selv spydde jeg som en gris av det, men det kan like gjerne være fordi jeg ikke liker smaken av kanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå