Gå til innhold

Roooooosa vogn!? Noen som vil komme med noen anbefalinger/tips? :)

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått en liten jente, etter to tøffe gutter... :) Har en mørkegrønn kombivogn etter mellomste, og den er fin og stor og god og lun nå på vinteren.

Men når våren/sommeren kommer vil jeg investere i en kjekk sportsvogn/trille til lillemor... Også har jeg så lyst til at den skal være rosa! ;) Jeg har ikke så lyst på 3 hjul, men kan godt tenke meg en med 2 svingbare hjul foran.. Og helst litt skikkelige hjul, -ikke sånne bittesmå som finnes på paraplytriller..

Noen som har noen geniale forslag her? Gjerne med link. Pris er egentlig ikke så viktig. :)

Takk!

Fortsetter under...

Emmaljunga har mange fine vogner de... ;) Hvilken var det du tenkte på? Har en Cerox nå, og det er en god vogn, men kalesjen er håpløs... Dessuten vil jeg helst ha helt ensfarget vogn.. :)

Annonse

Takk, jenter! :) Likte godt den Easywalkern... Får tenke litt og ta meg noen kikke-runder tror jeg. :) Bugaboo tror jeg ikke det blir.. Har prøvetrillet en, og likte ikke helt følelsen...?! Sikler litt på den Simo 485 også.. :) Vi får se!

http://www.buggy.de/katalog/index.html

TFK har sluppet den nye katalogen for 2010 og alle deres modeller fåes nå i rosafarger som er bare så nydelige at jeg lurer på å selge min tfk i mandarin.......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...