Englemamma, prøver igjen... Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 ja, som dere ser....lurer jeg på om noen har leddgikt her inne? hvordan er formen uten medisiner, under(etter graviditet osv....
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Ja, formen er grei, men jeg går fortsatt på noen medisiner. Kan aldri slutte helt med medisinene. Jeg sluttet med den farlige medisinen rett før begge svangerskapene. Sist måtte jeg begynne på methotrexaten ca 3 mnd etter fødsel så da var det slutt på ammingen. Men jeg vil heller være ordentlig i stand til å ta meg av babyen enn å amme. En prioriteringssak det der. Mange blir bedre under graviditeten.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Ja, formen er grei, men jeg går fortsatt på noen medisiner. Kan aldri slutte helt med medisinene. Jeg sluttet med den farlige medisinen rett før begge svangerskapene. Sist måtte jeg begynne på methotrexaten ca 3 mnd etter fødsel så da var det slutt på ammingen. Men jeg vil heller være ordentlig i stand til å ta meg av babyen enn å amme. En prioriteringssak det der. Mange blir bedre under graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå