Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Virker som jeg kan få hjelp til akkurat det jeg ønsker, trene hjemme så jeg slipper å stesse ut på noe teningssenter, og ikke minst billig da=) Noen som er medlem her?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 http://www.mammatrening.no/ eller ha noen prøvd denne siden?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Lurer på det jeg også. Googlet "personlig trener" en dag og da kom dette opp. Virker jo på en måte bra, på den annen side kan jeg ikke se at jeg vil bli så innmari mye mer motivert av at noen sender meg mailer m hva jeg skal gjøre hjemme.. tror jeg må ha en person sammen med meg for å få noe futt på sakene.. Men det er nå meg:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Ja det er det jeg er så usikker på. Men om de kunne hjulpet med med hva jeg skal spise hver dag for å oppnå det jeg ønsker, og hva jeg kan gjøre hjemme ang trening, så hadde jo det egentlig vært supert=) billigere bli det vel og.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Hei! Kom tilfeldigvis over denne tråden! Kan anbefale Gympartner på det varmeste! Du får treningsprogram tilpasset dine mål og du kan fint trene hjemme med eller uten noen form for utstyr. I tillegg får du kostplan hvis du ønsker det også og ukesplan med all treningen du skal fullføre. Det dukker også opp motiverende sms eller e-poster rett som det er! Du leverer ukentlig rapport og får alltid svar innen et par dager. Utover det kan du også stille spørsmål til treneren din så mye du vil! Helt genialt! Og alt for samme pris som 1 vanlig pt time for 3 mnd. Det setter nok lommeboken din også pris på! ;o) Lykke til! Trenelise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå