Gå til innhold

Finnes det en volum shampo som faktisk fungerer litt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stylingprodukter; vil anbefale deg KMS sitt skum og en slags volumgele. De er uten alkohol og sliter derfor ikke på håret i det hele tatt. Ellers bruker jeg vår hårspray og tupperer litt i røttene noen steder, og Define sin fiber paste- den er fin fordi den ikke er for fet og tyngende, men støtter litt uten å dra fint hår ned. Ocean spray (saltvannsspray) fra Wella er også fin, spray på røttene for å bygge opp litt, eller Osis sitt hårpudder (pudre i røttene for å bygge opp volum) har også bra effekt. Har eksperimentert for å finne noe som gir volum i årevis så har litt erfaring:) Hårkuren fra Kerastase er kjempefin (jeg bruker den for fint hår), gir mye næring uten å tynge

Annonse

Jeg har veldig glatt og tungt hår, og det eneste som funker for meg er å ha skum i vått hår og føne det med hodet ned, og så bruke Osis, dust it i røttene. Men håret kjennes jo litt rart ut når en bruker dust it.... At en shampoo alene skal gi volum har jeg ikke tro på :-)

Det bør du definitivt. Man føler at håret blir rent og for en som vasker håret nesten hver dag, som jeg gjør, var det egentlig deilig å slippe å vaske oftere enn hver 3-4 dag. Hadde likevel volum i håret. Navnet på shampooen er det eneste jeg har å utsette noe på. Fryktelig teit:)

Annonse

sjiraff; bestill;) Jeg har rett og slett blitt sleip etter jeg oppdaget hvor billig det er å handle på nett. Når jeg er hos frisøren får jeg de til å anbefalle ditt og datt, også bestiller jeg når jeg kommer hjem! Utrolig mye penger å spare på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...