Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen lyst å se når det blir, eventuelt hvor, sykehus eller fødestue? Å hvordan den blir...?

Har termin 5. April.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg får inn 4. april her.

Jeg er litt usikker på hva du mener med fødested. Jeg får opp at du kommer dit du ønsker og at alt går veldig bra. Jeg tror det er på et mindre sted.

Jeg kan egentlig ikke så mye om fødsler og sykehus, og jeg er usikker på hva som er forskjellen på sykehus og fødestue...?

Jeg fikk inn at noen snakker et annet språk rundt deg når du føder. Jeg får ikke helt satt dette i riktig sammenheng. -Men ble litt nysgjerrig på hva det kunne være, så måtte skrive det her for å høre om det er noe du kan forklare meg. -Eller om jeg er helt på bærtur igjen :)

Lykke til!

Skrevet

Hei Sanna! Takk for at du svarte meg. Tenkte ikke over det at jeg kanskje burde ha skrevet at du har spådd meg før. å ikke trengte å gjøre det igjen. Men nå har du svart, å var litt annen spådom denne gangen! :) Sist sa du at du fikk inn den 13. evnt. mellom den 13. og 16. april. Å så sa du noe om at fødselen kunne ta tid, å kunne forvente meg å kanskje bli sendt hjem igjen et par ganger.

Grunnen til at jeg spør om sykehus eller fødestue, er at vi bare har fødestue her jeg bor, men mange som vil ha meg til sykehuset ca 2timer unna å føde på fødeavdelingen der. Men det heter kanskje fødestue uansett hvor en føder? :P

Men hvis de snakker et annet språk er det mulig det blir på sykehuset, vet det finnes noen finske jordmødre der. Men det at du skriver et mindre sted, mener du da mindre by eller mindre bygg?

Skrevet

Noen andre som vil prøve å se kanskje? *håper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...