Patetica fåkksi Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 I disse tider vet vi hvordan vi kan sende en mann til månen. ..hvorfor sender vi ikke alle? Det var alt, takk for oppmerksomheten og god kveld. Jeg spiser verdens beste muffins.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Støtter deg på den tanken. Hvor får vi tak i romferjer nok??? Hmm... Kanskje jeg bare skal google Romferjer til salgs. Mens synes faktisk dette er noe staten kan bekoste. Også er det ganske greit at de blir der oppe en laaaaaaang stund, kanskje for evig tid (eller ihverfall så lenge jeg lever). Har visst en dårlig mannedag i dag. Får prøve å sove det av meg, selv om jeg tror at de er like duster når jeg våkner i morra tidlig. Kos deg med verdens beste muffins. Hilsen ei som føler at hun har spist et tonn med å-jeg-blir-så-irritert-på-men-som-ikke-kan-ta-ansvar-for-sine-handlinger sjokolade og diverse trøste-meg-selv-kaker i dag.
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Og jeg som trodde dette var en test på om vi klarte å treffe prikken i overskriften. En form for alko-test på en måte. Men det viste seg at spørsmålet ditt var verre enn jeg tenkte, og nå sitter jeg og undrer over det samme....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 HALLO! greit at dere vil sende mennene deres til månen men jeg har to ting å si på akkurat det! 1. det er et par menn jeg syns skal få bli. nermere sakt 6 stykker. 2. og hvor skal dere bruke MINE skattepenger til å sende deres menn til månen? det er rett og slett dårlig gjort (som om jeg har noen skattepenger å skryte av, men alikevel)
Patetica fåkksi Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 God morgen syvsovere! Jeg spiser muffins til frokost. Vi har ikke tenkt til å bruke DINE skattepenger til å sende dem på tur, de betaler ferien av egen lomme. Syns det var en god ide å begynne å surfe etter brukte romferjer, som lest over her. Når de har blitt brukt et par ganger er det vel større risiko for at de bryter helt sammen etter landing, og ikke kan brukes igjen. Etter å ha postet tanken innså jeg hvor vanskelig det faktisk er å treffe prikken, men på den måten kan vi hvertfall luke ut de mest berusede. Det er noen menn som kan få bli, den sier jeg meg enig i. *tenker litt over den der*
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Tanken var ikke å bruke våre skattepenger, men mennenes skattepenger. Trenger ikke bli så dyrt hvis vi kjøper brukte romferjer. Ok, ideen om å beholde noen menn kan jeg være med på. Er faktisk noen jeg kunne tenke meg å beholde. PS. Skal få slippe å sende min mann, da jeg ikke har noen for tiden. Men er faktisk noen menn som irriterer meg grønn for tiden allikevel. PSS. Muffins til frokost gir masse energi:)
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Da har jeg funnet 3 romferger til salgs. Kontakt NASA. http://www.adressa.no/nyheter/kuriosa/article1433624.ece Ha en fin, ikke-irritere-seg-for-mye-over-menn-dag i dag. Husk, men er til tider kun enkle sjeler som ikke skjønner kvinnens hjerne.
Patetica fåkksi Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2010 Se her ja! Ser ut til at dette faktisk kan bli en realitet. På tirsdag så jeg en dokumentar om narkotikasmugling gjennom Gibraltarstredet (rett rundt hjørnet herfra) og hvert år fraktes det narkotika til verdien av 400.000.000.000 euro, la meg gjenta; 400.000.000.000 - fire hundre tusen MILLIONER euro. 400 euro = 3.285 kroner, så den summen over blir ca. 3.285.000.000.000 kroner. Per år. Kun fra nordmarokko til sørspania. Hvis jeg bytter jobb kan vi betale noen hundre romferger uten å blunke. God dag tilbake, jeg skal snart kles og utfordres. Muffins i ørene er hittil mitt beste alternativ.
Patetica fåkksi Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2010 -det betyr jo selvfølgelig ikke at jeg sitter her naken.
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Naken med en muffins i hvert øre. How you doooin`?
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Er du naken med muffins i ørene hjelper ingen bortforklaringer, dessverre. Prikken var forøvrig ikke lett å treffe, men i dag er jeg edru, så da gikk det til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå