Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg vil bare si at jeg at jeg har hatt 2 fødsler på kongsberg, med 7 års mellomrom. Begge gangene har jeg følt jeg er blitt tatt på alvor av jordmødrene mine. Jeg har fått komme inn til sjekk mens jeg gikk gravid, for å lytte til hjertet til sistemann. Dette fordi jeg var hysterisk redd for at han skulle dø i magen. De ba meg ringe når som helst på døgnet om det var noe, og tok meg i mot med åpne armer om jeg trengte en prat. Jeg følte jeg var i trygge hender. Greit at det ikke er en ideel barsel avdeling, og stellerom/legekontor ligger vis avis en fødestue. Om vi ventet for å inn til legen, hørte vi ofte folk som fødte. Vi opplevde også at de kom løpende med barn som trengte akutt hjelp. Det er ikke hyggelig. Nå håper jeg allikevel at personalet på føden ikke blir uglesett etter det som har skjedd. Det er ikke godt å vite hva slags episoder i årenes løp det er snakk om, jeg kan ikke si jeg har hørt så mye fælt om kongsberg før. Jeg vet bare at de har ønsket å legge den ned lenge. Jeg er så lei meg på den lille familien som mistet sitt ufødte barn sine vegne. Midt i sorgen er det så trist at det som er skjedd er blitt en "allemannseie" . Jeg tenker på dere......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå