Gå til innhold

Lurer på noe jeg:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en veldig lang og smertefull fødsel.Noe som gjør at jeg er veldig redd for neste gang.

Noen har sagt at det kan være lurt å ikke vente så lenge til neste?for da har man ikke trukket seg så mye sammen enda.Er et sant?

Gutten min er 19 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 1 hadde jeg en lang og smertefull fødsell jeg og to timer press etter 16 timer med rier, som endte i Vakuum fødsel, morkake som satt fast, livmor som ikke lukket seg og et massivt blodtap og en totalruptur... Og en HB på under 6...

Fødsel nr 2 var og lang, 15 timer, men fra 5 cm til ungen var ute gikk det 43 minutter. Sydde et lite pyntesting. LUKSUS i forskjell.

Skrevet

Tror det stemmer, men det viktigste er å være klar for det.

Jeg hadde en ganske tøff fødsel med førstemann, og pga det var jeg veldig bevist på hvordan jeg villa ha det med nummer to. Hadde fått litt skrekk for smerter på en måte. Sendte brev til sykehuset før fødselen og ble møtt med mye forståelse og ikke minst så fikk jeg epidural, noe som var helt fantastisk for min del. Det ble iallefall en kjempefin fødsel:) det er 2,5 år mellom mine.

Skrevet

Kan ikke si jeg syntes det kjentes lettere å få ut nr. 3 som kom 16 mnd etter nr.2 :S Samtidig så var ikke neste fødsel etter det igjen noe verre en forrige heller, og da var det 5 år imellom.

Mao, iflg min erfaring så spiller det ingen rolle om det går kort eller lang tid imellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...