Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 imponerer meg!! all respekt til henne i interviev på nrk. hilsen ei som har vært gjennom noe av det samme, som har mye å lære av hennes innstilling!! Takk til mamma riise=)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 mamma riise? Kan du ikke skrive det hun heter i stedet..blir som mor Theresa..hun imponerer ikke meg. Avskyelig dame.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Hun er en mediaklovn som burde vært beskyttet fra seg selv
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Vet ikke hva hun heter, derfor mamma...og etternavn. Jeg har også alltid tenkt på henne som mediaklovn, men når hun nå fortalte om hennes ekteskap med pappa-riise..(vet ikke navnet hans heller) så snakket hun på en måte som jeg ble meget imponert over. En slik holdning er fantastisk å klare å ha etter det hun har vært gjennom. hi
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Unner ingen å bli mishandlet, heller ikke henne. Men kjære vene, du kan ikke framstille henne som Mor Theresa. Dama kjenner ikke sitt eget beste. Hun er og blir en mediaklovn!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Huff, hun fremstår jo unektelig som passe naiv da.. ;-))
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Jeg fremstiller henne ikke som mor Theresa, men som en kvinne som har vært grovt misshandlet...men reist seg opp fra grusomheten, kommet seg bort og likevell klart å oppdra to flotte gutter. Jeg syns virkelig hun fortjener litt annerkjennelse for det. Uavhengig av hvordan hun fremstår i media utover dette. hilsen hi.... som ikke har reist seg opp enda, og som virkelig ser at til og med denne kvinnen har klart det, så kanskje jeg også bør klare det... men hvordan??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Hvordan? Synes akkurat du sa at Berit Riise var slik en fantastisk inspirasjon. Gjør som henne, da vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå