Gå til innhold

uregelmessig mens pga spray?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sprayet i 3 uker nå, og hadde mensen for to uker siden. men nå i dag, så kom det plutselig litt blod igjen. er det farlig? eller er det sånn som kan skje når man sprayer? jeg har helt regelmessig mens, og opplever aldri sånt ellers....:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Jeg har ikke opplevd dette, men jeg vet ikke hva som er normalt. I mine tilfeller på spray har jeg fått veldig lang syklus, men ikke blødninger underveis. Jeg blør aldri utenom syklus ellers.

Skrevet

hm ..ja det kom ekstremt lite da, nesten ingenting, og bare sånn brunt liksom (unnskyld detaljene) jeg får spörre legen neste gang ev. :/

kan ikke huske jeg hadde sånn sist gang jeg sprayet.

Skrevet

hei.

Jeg blødde i tre dager utenom vanlig syklus da jeg gikk på spray. Det var ikke mye men fikk stor nok flekk på trusen. Det må ha vært en bivirkning.

Skrevet

okey, ja da håper jeg at jeg ikke er altfor unormal, at det ikke er noe galt. takk for svar!

Skrevet

Nå holder jeg bare på med mitt første forsøk, men det sto i det brevet som fulgte med fra sykehuset at det er helt normalt at man har litt blødning i sprayperioden - like fullt som det er normalt å ikke blø.

Jeg hadde noen få dager med blødning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...