Gå til innhold

hvem ber man i utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gifte meg i mai og har fått i oppgave å finne ut hvem jeg kunne tenke meg å ha med på utdrikningslaget...

problemet er at det blir veldig mange så jeg må sette stopp et sted..

hva er mest vanlig?

bare venner eller venner og familie??

veldig usikker nå og redd for å skuffe mange :(

er vel noen som har vært borti dette før kanskje?

hjelp meg vær så snill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ber vel stort sett bare familie og venner som også skal i bryllupet (er jeg vant med ihvertfall) Men det bestemmer du jo selv =)))

Skrevet

Jeg ba venninnegjengen, og ikke alle fra familien som jeg ikke pleier å være sammen med:)

Skrevet

enig i det men vi blir fort 30 stk på utdrikningslaget da og syns jo det er litt voldsomt kanskje....

Skrevet

Jeg inviterte alle jeg hadde lyst til å invitere. Vi ble ganske mange..

Og det var en fin anledning til å feire sammen med dem man ikke inviterte i bryllupet.. Et sted må en jo sette grensen, og det forstår de aller fleste.

Var mange som kom i utdrikningslaget, som ikke var invitert i bryllupet, og jeg tror ikke noen ble sure for det:..:-)

Jeg har ingen søstre, så det ble ingen søsken,. Inviterte heller ikke svigerinna mi, siden vi har lite til felles, men vet det er mange som gjør det...

Skrevet

Når jeg en eller annen gang skal gifte meg kommer jeg kun til å be gode venninner. Jeg har tenkt max 10 stk. Jeg har ikke mer enn 10 gode venner for å si det sånn. 5 av de er vel nære gode venninner.

Fordelen med å ikke ha så mange venner som forventer å bli bedt :)

Jeg synes at utdrikkningslag med over 20 stk blir fort upersonlig og mye surr. Denne festen skal liksom være den siste som "singel" og det blir fort veldig upersonlig når man er så mange. Jeg har vært i flere utdrikkningslag og de beste har vært de med rundt 10 jenter. Men det er min mening da :)

Skrevet

jeg har heller ikke så mye felles med svigerinna mi eller svigemora mi men de blir vel sikkert kjempe skuffa hvis de ikke blir bedt...

jeg ble bedt i svigerinna mi sitt lag men dro ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...