Lynn Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Har gått på biedronninggele no siden mens...ca 14 dager no.hadde veldig mye slim i dag når jeg var på toalettet.Jeg sa ikke noe til min mann om det(då pleier vi som regel ikke å ha sex,når jeg har egløsning) er ikke vondt ment fra hans side.Men i ettermiddag klarte vi å "lure" oss til en hyrdestund menst 2 to andre barna så barnetv:)))) No har vi hatt sex hver 3 dag.....Kanskje det klaffer denne gangen....
mia engel&fia frøken Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 hei.pleier dere ikke ha sex ved el pga han ikke er klar for barn nå eller har det ikke passet sånn? kan godt være det klaffer nå har du prøvd bidronning gele før?
Lynn Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Min mann vil veldig gjerne ha en til,men alltid når jeg har nevnt eggløsning så har han trekt seg bort.Vi har snakket om det,han har blitt så stresset når jeg maser på han om det.Vi er blitt enige om at jeg ikke nevner det for han,så gjør vi det når det passer.Vi brukte nesten 4 år med forjemann som no er blitt 4 år og( gutt).Jeg brukte bare 1 år med førstejenten,men det var med eksmannen min.Denne gangen hadde vi bestemt oss for at vi ikke skulle stresse med pergotime og alt mulig annet.Det eneste jeg tar no er bidronninggelen,og det er første gang jeg bruker den.Men merker at jeg har mye mer slim en før....håper det er et godt tegn på noe positivt.
mia engel&fia frøken Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 ja klart mån må alltid håpe på de gode tegn sånn er mannen her i huset også, press hjelper ikke akkuratt å lysta.. da er jeg spent på å høre om hvordan det går denne mnd, jeg kunne tenke meg å røve sånn bidronning gele..
Lynn Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2010 Jeg er ivertfall veldig spendt.Kommer til å gå på de i noen mnd.Hvist det ikke klafer på første forsøk.Jeg tror faktisk de er verd å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå