Gå til innhold

hvem ber man i utdrikningslaget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gifte meg i mai og fått i oppg å skrive en liste på de jeg ønsker skal være med... men det blir jo såååå mange.

hva er vanlig??

bare venner?

venner og familie...?

vi er veldig mange og dette syns jeg var kjempe vanskelig. må jo sette en stopp et sted.

noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg så vanvittig mange jeg kaller venner og heller ingen stor familie. Så her tror jeg alle blir med.

Du må nesten velge selv hvem som er viktigst for deg. Hvem har betydd mest i ulike situasjoner. Jeg har jo mange bekjente som jeg gjerne tilbringer tid med, men de jeg kaller venner er de som stiller opp når det er noe og som jeg vet jeg kan renge med

Skrevet

Her blir det nærmeste 4-5 venninner og min søster. Har masse venner, men noen har man bedre kontakt med enn andre. Resten kommer jo i bryllupet:)

Skrevet

Jeg har skrevet opp nærmere 20 på min liste. det er alle de jeg omgås med. Noen gamle veninner som jeg har syklubb med noen få ganger i året, men som jeg gjerne vil skal være med, og noen andre som jeg trener med, er fra samme barselgruppe, bestevenn, svierinner. Vi er en ganske stor vennegjeng...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...