Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Snuppa har jo passert 12 md, men vi gir enda NAN 3. Det er det hun liker best. Prøvd vanlig kumelk i kopp, men det var ikke en hit her i hus. Skal vi starte med å blande 50/50? Eller hvordan går man frem? Bør vi gi "vanlig" melk i flaske, eller kan vi fortsette med nan 3 der? Hun elsker flaska sin før vi tar kvelden..
Lemonia Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Dere kan fint fortsette med Nan, ingen vits i å presse på med melk hvis hun ikke liker dere. Bare prøv litt nå og da og se hva hun synes. Ser heller ikke noe problem med kveldsflaska. Husk at ammende barn jo blir ammet langt ut i andre leveår, og for en som får flaske er den like mye kos om kvelden.
Nagilimia Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Jeg halvblanda litt innimellom. Etter 2 uker prøvde jeg med vanlig melk. Vi har fortsatt med en flaska lunka melk om morran og en om kvelden. Blir til at vi kutter melka om morran, men vil fortsette med kosen om kvelden. Kald melk stresser ikke vi med at han skal like. Hvis vi ikke har melk gir vi nan. Veldig deilig å kunne veksle litt.
Ung kvinne Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har ammet helt til nå, hun blir 1 år om en uke, men nå har jeg lite melk og det begynner å gjøre litt vondt, småbiting.. så jeg har prøvd et par ganger med vanlig melk men hun liker det ikke. Lurer på om jeg skal begynne med Nan3 da, men det er vel litt dumt å begynne med det også bytte igjen til vanlig melk om ikke lenge. Dyrt er det og:) ..
mine 2 små prinsesser :) Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Vi bruker vanlig melk, begynte når snuppa var 11,5 mnd. da sluttet vi med puppen. 2-3 dager med prøving og litt sutring så syntes hun det var veldig godt. Nå er melk det beste hun kan få!! 13 mnd:)
Squirrel79 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 En uke etter mini ble ett år bytta vi ut nan med vanlig melk. De første 2-3 dagene drakk han ikke så mye, men så begynte han å drikke samme mengde som han gjorde av nan2. Nå får han en flaske melk om morran og en om kvelden. Har ikke begynt å servere den kald ennå da, vi varmer den litt i mikroen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå