Gå til innhold

Er det rart å feire 10 - års bryllupsdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge folk går fra hverandre i hytt og pine så er det vel fint å feire at man er blant dem som holder sammen :-)

Tror vi holder oss til en markering med bare oss 2 og barn, eventuelt med forlovere, men noen vil kanskje ha stor fest. Hvorfor ikke?

Synes det høres hyggelig ut å feire 10 års bryllupsdag. Men må si at om jeg selv hadde gjort det hadde jeg ikke forventet gaver. Men det er jo alltid hyggelig å ha med vertinnegave, som en flaske god vin eller blomster :o)

Annonse

Hehe, blir nesten litt småflau her jeg sitter ;-) Vi har nemlig tenkt å feire 10-årsbryllupsdag!!

Situasjonen er den at min mor døde kort tid før bryllupet vårt. Dermed valgte vi å ha kun familie og forlovere i bryllupet. Tanken var at vi skulle ha vennefest på et senere tidspunkt. Tiden gikk ( eller rettere sagt FLØY!!), vi fikk tre barn, kjøpte hus (som vi nå skal selge), vi skal bygge nytt hus mm. Vi har faktisk ikke fått "tid" til å feire våre 30årsdager... Jeg kjenner litt på det siste, min mor tror jeg vrenger seg i graven fordi bursdagene mine de siste årene har gått i glemmeboken...

Den sommeren vi har 10årsbryllupsdag vil vi også bli 70 år til sammen, samt det nye huset vårt vil HELT SIKKERT være ferdig!! (Kan jo være det står ferdig ei god stund før, men da er det helt sikkert ferdig!!) Så slik vi ser det har vi god grunn til å feire, men nå ble jeg liksom litt usikker... Blir det for teit??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...