Gå til innhold

Nå er det over for meg også :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er flere som opplever det samme som meg her. Er, eller var 11 uker på vei. Fikk blødning i uke 10, og det har vart i en uke. Kjente et stikk nedentil, så kom den første blødningen. Etter 4 dager så begynte jeg å få vondt i magen. Krampeaktig følelse, og vondt på sidene og kors ryggen. Etter 3 dager med dette, så kom det en kraftig blødning. Store klumper. Det er som "cathrine og emma" har beskrevet det. Jeg har lest litt om mange som lurer på om dere har hatt en SA. Ut fra min erfaring, så kan jeg si at dere vil merke det når dere har en SA... Utrolig kjipt følelse, og tårene har trillet for å si det sånn.

Trøsten er at kroppen rydder opp, og når det ikke er ment å være, så er det ikke ment å være... Dette er min første graviditet, så lykken er først å fremst å vite at mann faktisk kan bli gravid. Tenk dere frustrasjonen til de som finner ut at mann ikke kan bli gravide.. Vi håper på å få det til på nytt så snart som mulig. Skal på UL neste mandag for å sjekke om alt er OK. Har ikke hatt mulighet å fått sjekket noe enda da jeg har vært på jobbreise.

Lykke til med alle dere andre, og jeg satser på at jeg kommer straks tilbake!

ps - har fortsatt blødinger, forstår det slik at det er normalt å blø i en uke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist :(

Håper å se deg igjen snart!

Skrevet

Uff utrolig trist å lese... Håper alt er som det skal med deg, og at dere får det til igjen. Masse lykke til videre :)

Skrevet

Uff så trist!! Min første graviditet endte i MA og det er jo sååå kjedelig..

Men nå er jeg gravid med nr3!

Lykke til med neste!!! =)

Skrevet

Tusen takk :) Kan ikke si annet enn at det er super kjipt! Det er sykt hvor alt annet som man syns var kjipt før bare blir fille ting i denne sammenhengen.

Jeg lover å komme straks tilbake. Når mann har bevist at mann kan bli gravid så er vel alt annet bare ren matematikk?? Ikke sant?

Skrevet

Føler med deg. Utrolig trist!

Jeg opplever akkurat det samme som deg disse dagene. Begynte med brunt blod, deretter friskt blod, så blod med klumper og smerter som kraftige menssmerter i mage, rygg og ned lår. Merket det kom ut en klumpi forrigårs også. Nå er det verste over, men blør ennå og har ennå vondt. Veldig kjedelig! Jeg var bare 6 uker da, så trøster meg med det. Vi får det nok til neste gang vi vettu!!! Lykke til i tiden fremover! Og til alle dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...