Gå til innhold

Hvem sier sånt til forloveden sin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var vel det han sa, bare på en annen måte, og uten den fancy oslo slengen..

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk du med deg teksten på venke sin låt? Den var nok for deg;-)

Skrevet

Så flott at de kan lage en sang om det da. For da er det nok ikke bare jeg som reagerer på sånt.

HI

Skrevet

Det er sånne som deg som ender opp single, og som ikke skjønner hvorfor... Jeg hadde en venninne som deg, HADDE!

Skrevet

Haha, leste gjennom de første svarene HI fikk og lurte fæælt på hvorfor ingen hadde kommentert at hu ikke heter Grieg..men så kom det, og nå venter jeg på at HI skal begynne å sippe for det også!!

Skrevet

Syns det er dumt at det er så mange som får frem en spydig og frekk side av seg selv, her på anonym forumet. Får meg til å lure på hvordan dere har det med dere selv, som gjør at dere får denne trangen.

Skrevet

Mitt råd til din forlovede? "LØP!!!"

Skrevet

Du far mye tyn her hi.

Jeg hadde også blitt småmuggen dersom samboeren min hadde slengt til meg at den eller den var finere enn meg.

Greit at det finnes det finere damer enn meg, men hva er poenget med å påpeke at jeg ikke er bra nok, sammenligna med ei anna dame?

Skrevet

Men det er da en ærlig sak at det er mange penere mennesker her i verden enn f.eks meg? Jeg vet det godt selv, hadde min mann sagt at "nei, du er absolutt den vakreste damen på jord" så vet jeg jo at det er tull.

Om min mann hadde spurt hvem som var den peneste av han & Johnny Depp, så hadde svaret blitt Johnny Depp ;)

Uansett, så elsker jeg min mann og han meg.

Såklart det finnes vakrere mennesker, men det er nå vi som elsker hverandre og det som betyr noe.

Syns du er en anelse hårsår ja :)

Skrevet

Jeg synes det er fantastisk å kunne la all min aggresjon og frustrasjon gå ut over ukjente damer på nettet, heller det enn at det skal gå ut over min uskyldige mann og mine nydelige barn!

Det var jeg som skrev over her at jeg hadde en venninne som HI tidligere, men det er heldigvis ikke tilfelle lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...