Gå til innhold

Hvem sier sånt til forloveden sin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt å så på Melodi grand prix, og Mira Grieg synger. Plutselig sier han: Hun er fin! Ja, sier jeg, hun er pen. Dere er litt like, dere to. Ja, kjempe like, sier jeg på tull. Ja, så du har potensiale!

WTF!!!

Hvem sier sånt til forloveden sin??

Jeg som ikke føler meg på topp for tiden (noe han vet veldig godt), føler meg slett ikke bedre nå. Og det verste er at han ikke ser problemet, og at jeg bare er hårsår.. Gir en god faen i at jeg ble kjempe lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som sier det til sin forlovede, har i alle fall en forlovede som ikke tåler en spøk..

Skrevet

skjønner du ikke ironi? og at han tuller tilbake til deg?Jeg er enig i at du er hårsår..

Skrevet

hmm. Har du bedt han om å forklare hva han mente med det`Synst det var en teit kommenatr ja! Hadde nok blirr såret jeg og. Og forbanna!

Skrevet

Hmmm... er du gravid? Hormoner? Sånn kunne sikkert min mann sagt til mg på tull også, uten at jeg ble fornærmet.

(Hadde han derimot merket at jeg ble fornærmet ville han selvsagt unnskyldt seg).

Skrevet

Eh....ser ikke helt problemet? Hvis du ikke tåler tull fra han, så burde du vel ikke begynne.

Skrevet

Det rare her er jo at han tydeligvis ikke vet at forloveden hans er hårsår. Dersom dere kjenner hverandre godt burde han vite at du ikke tåler sånn og respektert deg nok til ikke å si det. Man er forskjellige på det området, jeg hadde IKKE tatt meg nær av det selv...

Skrevet

Du burde jobbe med selvbildet ditt. Hvis du ikke tåler mer enn dette vil det være slitsomt å leve med deg.

Skrevet

Hm.. ikke lett å spøke med deg hvis du tar så lett på vei::)

Skrevet

Hahaha, Mira Grieg??? Hun heter ikke det da, hun heter Craig :) sorry, måtte bare nevne det :D

Skrevet

Haha, det så jeg ikke før nå. Grieg, ja:)

Skrevet

Han sa det ikke på tull. Jeg sa til han at jeg syns ikke det var noe fint sakt, og da sier han at, jeg syns mange er finere, men syns jo du også er fin. Er det ikke mange du syns er finere enn meg da?

Det er overhode ikke poenget! Og om jeg syns noen er penere enn han, så sier jeg det hvertfall ikke til han! Har da litt respekt for han..!!

Og han begynte senere å ro med å si at: Mente jo at hun har potensiale.. NEIVEL!! Gjør ikke saken bedre ved å lyge med opp i trynet..

GAH!!

HI

Skrevet

Jeg synes fremdeles du er hårsår. Sorrry.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg ji! Men her inne på bim/dib får en ikke lov å reagerer på noe som helst uten at en er hårsår og det som verre er!Så ring til bestevenninnen din og få det ut istedenfor å skrive her inne er mitt råd:)

Skrevet

Jepp, fremdeles veldig hårsår. Ser ikke grunne til hvorfor du skal reagerer. Herregud.

Skrevet

Jeg pynter meg og steller meg for at min kjære skal syns jeg er fin.. Hvorfor skal jeg gidde det når han går rundt og syns alle andre er finere!?

Skrevet

Åh, har han plutselig sagt at ALLE andre er finere nå? Det utvikler seg, hehe... Neida, men jeg skjønner litt hvordan du tenker, men saken er at du er hårsår uansett hvordan du forklarer det, MEN det er jo sånn du er. Noen er mer hårsåre enn andre, og så får du håpe han lærer seg det nå da, før dere gifter dere, at du vil ikke han skal innrømme at han synes noen i verden er penere enn deg.. du skjønner vel mest sannsynlig at du ikke er penest i hele verden, men du får forklare han at for han vil du være det!

Skrevet

haha

om du tåler så lite så har du meget dårlig selvtillit. det stemmer vel ganske godt?

hadde typen din sagt noe som, fy fader så fin dame hun mira er..og hvis du hadde sagt, men ja da..og han hadde sagt..du er passe fin eller noe sånt..då kunne du kansje reagert litt! men hallo?!?!

haha

Skrevet

hvis du hadde sagt: jeg da? og at han da hadde sagt at du er akkurat passe..var det jeg mente:)

Skrevet

Får ikke forloveden din ha sin egen mening? Får han ikke lov til å synes at andre er penere enn deg?

Du må prøve å tenke postitiv her. Det er deg han er sammen med, det er deg han elsker...hva mer krever du av han?

Skrevet

Jeg liker ikke tanken på at typen ikke synes jeg er penest. Greit nok at hun muligens tenker at andre er penere en gang i blandt men hadde han sagt det, ja da hadde i hvertfall kvelden vært ødelagt. Hadde blitt dritsur og nei for dere som lurer, jeg er ikke stygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...