Gå til innhold

Ømme bryster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

6+0 i dag :D Men det er disse puppene.. De er stein harde i perioder og utrooolig ømme.. Får ikke til å ligge på magen, å gå med bh er noe jeg gjør utenfor husets 4 vegger kun for syns skyld..

Kjøpt meg et par nye nå, en uten stropper og det hjalp litt men fortsatt en utfordring..

Noen som er i samme klubb? Eller har noen gode tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,jepp! Er helt grusomt spesielt på morgenen, fordi jeg har ligget på siden.....!!!! Og det gjør jeg helt automatisk om natten, klarer ikke ligge på ryggen om jeg prøver en gang..... Deilig å bare gå uten BH... Måtte kjøpe ørten nye ..... Gikk opp en str... Vondt!!!

Skrevet

Bra det ikke bare er meg som sliter litt med det :)

Tenkte på å kjøpe en sånn "topp" som holder på plass alt om natta også men klarer ikke ligge med klær på overkroppen akkurat nå..

De har forandret seg noe vanvittig bare på 1 uke, så tenker jeg om det virkelig er normalt.. :) He he .. Får vel nytt kallenavn etterhvert - Pamela :-)

Skrevet

hehe :) Tenker det samme her..... Og tør ikke tenke tanken på størrelsen når man skal til å amme.....!!!!! Enda en ny ladning bh`er tro....? Jaja, det er jo verdt det :) Baywatch here we come !

Skrevet

Hehe! Det er flott vi klarer å se det humoristiske i det.. (Selv om at klokka 3 på natta når man våkner av ømme pupper ikke er særlig morro)

Det går noen tanker igjennom hodet samtidig, dette er den mest fantastiske delen i livet, så akkurat nå gjør det iiingenting :-D

Skrevet

Jeg er 6+0 uker på vei i dag, og tidligere på kvelden hadde jeg lyst til å gnage av meg brystvortene!!! De gjorde syyyyykt vondt!! Var på middag hos en kompis av samboeren min (kompisen er også eksen min) sammen med en annen kompis (som også er naboen vår) og siden det er så tidlig har vi ikke fortalt noe enda, og skal ikke før i uke 9-12... Men, etter middagen satt vi oss i sofaen og tittet litt på tv, og da begynnte det å bli vondt... raskt og brutalt! Så vi sa noe om å være slitne og dro, i bilen vrengte jeg av jeg topp og bh (aldri gjort det i bil før haha men denne gangen kunne selve kongen sett meg uten at jeg hadde brydd meg) og la jakka over brystet og holdt en pupp i hver hånd. Aldri vært borti lignende før haha de er heldigvis blitt bedre nå, bare litt ømme, og kvalmen er på plass :P Liker kvalmen jeg, den er liksom tegnet mitt på at noe faktisk er på gang, forventer blod på papiret hver dag, men det kommer aldri noe :D

Litt godt å høre det er flere med puppeproblemer ;)

Skrevet

Huffa meg.. Ja , det er vel mange av oss..

Kvalmen er værst her på kvelden, noen ganger om morningen. Men ellers lite kvalme.. Nesten vært bedre om den kunne meldt seg litt av å til, bare for å vite at alt er ok :)

Skrevet

tenk å samtidig ha en mann som bare måååå ta på puppane da, han er jo stor fornøyd. men det er ikke så digg akurat å bli tatt på. men tipset er jo å bruke en god støttende sports bh om natta og en støttende bh på dagen, da de er å tunge og harde blir det jo ekstra ekkelt å gå uten bh greit å sleppe det ekstra draget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...