Diana med 1 liten Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har blitt alenemor for en stund tilbake, et fælt brudd. Men til saken, ei veninne av meg spurte meg for en tid tilbake når vi var på byen om jeg ville være med hun hjem for å eksperimentere for å være ærlig. Jeg bare lo og trodde hun tullet med meg. Så kvelden gikk og var som vanlig. Men i går fikk jeg en tekstmelding om jeg ville komme hjem til henne for det samme. Jeg svarte med å le litt og spurte hva hun egentlig mente. Da fikk jeg vite at hun hadde i lang tid sammen med hennes samboer hadde fantasert om at hun og jeg holdt på alene i senga. Jeg ble flau og fann på en unnskyldning for å avslutte samtalene. Men i natt og i dag har jeg tenkt litt jeg også, syns det virker spennende men jeg har aldri prøvd noe sånn tidligere. Er dette normalt i våre tider? Har noen av dere prøvd dette? En lever jo bare en gang. Jeg og min samboer fantaserte også om dette når vi holdt på. Men fantasere og gjøre det er jo veldig forskjellig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 jeg tror det er ganske så vanlig. har venninner som har spurt meg også. men jeg er kronisk hetro så jeg har takket nei. men om du vil så slå deg løs
Diana med 1 liten Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Jeg er også hetro. Men etter hun spurte så har jeg ikke tenkt på noe annet. Har lepå nettet, og de som har prøvd det er veldig fornøyde og angrer ikke. Så det er mange som har spurt deg? Hehe:) Er en frigjort tid vi lever i! Hadde håpt noen her hadde turt å fortalt om de syns det var godt eller ikke. Forstår hvis ikke, er jo veldig privat da. Tenkte også at det var kanskje mer ukomplisert med noen en ikke kjenner.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 jeg har vel overgjennomsnitte frigjorte venner også, og det setter jeg pris på om du går inn på "sexdebatten" så er det ekstremt mange "jeg vil ha jentesex" eller "jeg har hatt jentesex" innlegg. har venninner som har avtalle med kjæresten sin om at jentesex ikke regnes som utroskap også. det er nok langt vanligere en du tror ja jeg tror også at det er mer ukomplisert med en man ikke kjenner.
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Normalt eller ikke, vi har vel "alle" kommet en eller annen gang kommet i skade for å kysse ei venninne på fest o.l., men resten av moroa er forbeholdt typen for mitt vedkommende.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 men Hi har jo ikke type Kapabel...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 selvsakt sier jeg kjør på! tenk så trist og finne ut om 20 år at man syns jentesex er helt fantastisk. har man lyst har man lov
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #11 Skrevet 30. januar 2010 Jeg ble stilt samme spm en tid tilbake. Jeg ble med på det, og det var helt ___fantastisk___ har aldri opplevd noe liknende det hverken før elelr etter. så sensuelt og rent og vakkert... Så skjørt. Nei, jeg vil absolutt si du bør gå for det, det er en opplevelse, og jeg og mannen har fått et mye bedre sexliv etterpå, og jeg er 100 % hetero altså.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 30. januar 2010 #12 Skrevet 30. januar 2010 haha vet om mange som har gjort det:) det er ikke min gate da, ikke at jeg synes det er ekkelt eller noe, men jeg kunne aldri tenke meg å utføre det med andre enn en mann:) men som småbarns mamma så tenker jeg ikke på sex så mye heller, sexlysten er helt forsvunnet..håper den kommer tilbake snart hehe
Groosalugg Skrevet 30. januar 2010 #13 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har også prøvd, men syntes det var veldig oppskrytt. Jeg er sikkert fr heterofil..hehe! Jeg fant ut at enkelte ting egner seg best som fantasi.
Diana med 1 liten Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2010 Da skal jeg tenke over dette. MAn lever jo bare en gang ja! Og jeg er singel så ingen kan bestemme over meg nå lenger. Takk for alle som svarte meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå