hanne håpløs Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Tar du en titt her eller? Nysgjerrig på graviditet og jobb jeg, får du opp noe spennende? Feks når jeg blir gravid, og hva som skjer på jobbfronten fremover.. Ha en fin lørdagskveld Hilsen Hanne - 180983
MC81 Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Hei Jeg får opp graviditet på deg i juni! Jeg får også opp at du kan vøre litt klumsete på en måte hehe ting går liksom ikke alltid slik du mener at det skal gå. det er allikevel veldig uskyldig da så ingen som får vondt av det, men man ler liksom litt av deg pga det og synes du er søt men klumsete hehe! ellers så føler jeg at du kanskje jobbmessig kan ha litt vanskelig med å bli tatt seriøst. Vet ikke om du tuller og tøyser mye, men føler at du kanskje ikke viser det du er og kan bidra med på arbeidsplassen! Lykke til!
hanne håpløs Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 klumsete? Nei sier du det, hehe er jo nesten så jeg skulle sagt det selv egentlig Takk for at du tok deg tid =) Hilsen Hanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå