Gå til innhold

MC81 - vil du ta en titt på lille meg? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har spådd meg gravid i januar/februrar tidligere her inne, og jeg lurer på om du fremdeles ser graviditet i januar/februar på oss? Vi håper at nr 3 melder sin ankomst i løpet av dette året eller beg. av 2011 :-)

meg 201288

han 121083

tusen takk for din tid :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ja jeg får opp graviditet på deg nå i februar! Om du får positiv test i februar eller mars er jeg litt ussikker på, mulig det kan bli i begynnelen av mars men det avhenger av syklussen din!

Masse lykke til!

Skrevet

en ting til hehe!

Du er like mye verdt som alle andre! Du skal ikke føle deg mindre verdig!

Klem!

Skrevet

Tusen takk for at du så på meg :-) Håper du har rett ang graviditet, har slitt med å komme tilbake til "normal" syklus etter prevansjonsstopp for ca 8 mnd siden. Ser du kjønn? Har en sønn og en datter fra før :-)

Det siste du skrev traff meg midt i hjertet! Ble rørt da jeg leste det, for det stemmer så godt med mine følelser for tiden! Jeg skal prøve å holde motet oppe, men det er ikke lett - det skal jeg innrømme.

Tusen takk for tiden din :-)

Klem tilbake :-)

Skrevet

ja etter hormonell prevensjon, kan nok kroppen dessverre bruke litt tid på å komme seg igjen! Og da kan en graviditet bli vanskelig!

Jeg tror nok du aktivt må jobbe med de vanskelighetene du føler. Du må nok fortelle deg selv og lære hodet ditt til å høre på når andre sier de er glad i deg og bryr seg om deg!

du har en fantastisk familie og en mann som er utrolig glad i deg! Du har like mye å si som alle andre, du trenger ikke å føle deg liten, for meningene dine er viktige og du har mye klokt og komme med i mange sammenhenger!

Skrevet

Tror du kroppen min har begynt å komme seg etter prevansjonsslutt?

Håper spiren sitter i løpet av februar som du sier! :-)

Tusen takk for mange varmende ord, jeg skal ta det til etteretning ;-)

Mye av grunnen til at jeg føler meg så håpløs/verdiløs bunner i at jeg etter endt utdannelse (desember 09) står uten jobb, selv etter å ha sendt søknad etter søknad etter søknad. Blir frustrert så av det :-( Heldigvis klarer vi oss med mannens inntekt. Klarer å se noe rundt min situasjon ang jobb? Nav vil sende meg på kurs, men håper selvsagt at jeg får jobb innen den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...