Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Fikk sove lenge i dag, helt til kl 10.30, men har slitt hele natta med syke drømmer og urolig søvn. Følte meg likevel grei nok, men tung i hodet da jeg stod opp. Hadde en lang frokost og deretter var det bare å hive seg i gang med huslige sysler. Tror nok jeg har glemt å drikke i dag for i 16-tiden fikk jeg plutselig veldige synsforstyrrelser og når de etterhvert ga seg kom migrenen;( Kan jo ikke ta noe annet enn paracet og det hjelper i grunn lite.... Men har sluppet å såy ennå da i alle fall. Sambo er ute på livet med kompisene i dag og jeg og lillegullet er alene hjemme, så jeg kan ikke begynne å spy nå.... Æsj, vet egentlig ikke hva jeg ville med dette, men nå har jeg i alle fall fått fortalt noen at formen er elendig og jeg ser frem til morgendagen; forhåpentligvis i toppform igjen. Klem
mamma til 3:) Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Uff da:( Føler med deg og vet åssen du har det! God bedring:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Hei vennen!! Da er vi to. Voknet opp m skallebank, synsforstyrrelser utover dagen, og oppkast i ettermiddag. Føler meg heeelt elendig. Orket ikke llage mat så min mann måtte hente pizza. Fikk i meg litt, mem merker det vil opp igjen ganske så snart. Så kjipt at du er alene ikveld da. Håper lillegutt sover godt slik at du kan slappe av. er ikke mye til selskap for min mann her. Ligger rett ut på sofen, og merker i tillegg at bekkenet gjør d verre å bevege seg. Stooor klem fra sutre nr 2!!! Ps har heeelt syyyyke drømmer som jeg husker hver ensete natt, og alltid har jeg med en baby, hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Ps. glemte å ønske deg goood bedring vennen min. Glad i deg.. Føler meg nok exra dårlig og siden jeg skulle hatt termin idag. Litt sårt å se alle jeg har fulgt forige gang som føder på løpende bånd nå. Men glad jeg er gravid igjen. klem
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Huff, en godbedrings -hilsen fra meg også! Ikke godt å være aleine med poden en slik kveld, men håper dere begge sover godt snart og at du våkner opp bedre i morra:) dette må jo virkelig være noe som går......usj! Klem-klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2010 Tusen takk jenter:) Så koselig med gode hilsner! katta mi; først og fremst; det er utrolig vondt å møte termindagen, jeg vet det..... Håper at morgendagen blir bedre både fysisk og psykisk! Selv skulle jeg egentlig ha gått ut i permisjon fra denne helga og termin 23. februar..... men men..... Vi har i alle fall ny spire i magene våre:) Jeg har ikke spydd i dag, men det var ikke mye mat jeg orket. Skulle egentlig ha taco vi da, men jeg orket bare en lefse med div grønnsaker i. Sterk mat er det verste jeg kan spise med migrene... Kjenner at den nakkevondten min ble 10 ganger verre når migrenen kom, så hvis den ikke løsner til mandag skal jeg stikke til fysio og bli knadd litt så fort som mulig. Kvalmen har sluppet taket her nå og jeg føler meg littegranne bedre, så da skal jeg vel prøve å komme meg til sengs. Ikke vits i å legge seg med kraftig migrene og kvalme i alle fall.... masse god bedring til deg også katta mi! Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Huff nei den migrenen er fæl. Har sluppet taket her nå, men kvalmen er her fortsatt. Håper vi vokner opp uten hodepine i morgen!! Håper vi får sovet godt i natt. Stooor nattaklem fra leggeklare meg hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 god morgen. Håper du har sovet godt. Etter å ha kastet opp hver rubbel og bit ved ett tiden inatt sovnet jeg som en stein og voknet opp i tålig fin form idag. Hvordan er det med deg da? Regner m du måtte stå opp m lillegutt idag siden din mann var ute igår. Fy f for et drittvær det er idag!!!! klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2010 Huff, stakkars deg! Den spy-greia er faktsik så ille for meg at jeg like gjerne kan dø når jeg spyr.... Så jeg er glad jeg slapp å begynne med det i går. Men kvalmen var der hele kvelden. Hodepinen bedret seg bittelitt i 24-tiden; nok til at jeg turte å pøve å legge meg. Dvs; jeg mer satt enn lå i senga da... sambo kom hjem kl 3 og da lå jeg bar og ynket etter vann og paracet, så han var snill og serverte på senga til meg. Fikk sove litt etter det, men lillegutt kom inn kl 5 til oss. Han la seg til å sove igjen, men han hadde mareritt og gråt i søvne og vridde seg mye stakkar, så det ble ikke mer søvn på meg etter det.... Så jeg har vel sovet kanskje 3-4 timer i natt. Men når smabo står opp har jeg alle mulige planer om å legge meg i senga et par timer og få full ro. Men hodepinen har sluppet nå da. Nå føler jeg meg bare fyllesyk og tung i hodet og mørbanka i kroppen, men det gjør jeg alltid etter migreneanfall..... Håper formen din også kommer seg utover dagen vennen! Jeg hadde egentlig tenkt å ut å ake med lillegutt i dag, men i dette været frister det ikke...... Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Huff, nei synes ikke du skal ut å ake idag i det drittværret. Så godt du fikk servert på senga, mannen min måtte og ned i natt å hente vann til meg. Tissa knall gult i dag da hele kroppen ble tømt igår hehe. Føler meg som deg, temmelig mørbanket etter mitt migrene anfall-merkelig vi skulle få det samme dag hehe. Er stiv i nakken og slapp. Blir en dag på sofaen ja-igjen!!!! Skal si han vokner tidlig den lille gutten deres, har noe å se frem til ser jeg hehe. Håper mannen din er i fin form idag da slik at du kan få hentet deg litt inn før du skal på jobb igjen i morgen. Håper formen din blir bedre. God bedring snuppa!! Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2010 jeg ble inne jeg:) Sambo og lillegutt gikk ut og måkte snø og akte i halvannen time mens jeg fikk sove på sofaen. Når de kom inn var de temmelig røde i kinna skal jeg si deg. Sambo hadde glemt å smøre kinna til lillegutt så det var antydning til forfrysning på kinnet, så nå må vi passe på godt med smøring fremover. Men jeg klarte ikke holde meg våken da heller så jeg slokna som en dupp! Sov i 2,5 time tilsammen:) Veldig deilig! Sambo mtte ut og måke igjen (fy som det har snødd i dag) og jeg og lilegutt hoppet i badekaret og koste oss før sambo kom hjem med take-away til oss. Deilig søndag likevel da:) I kveld har vi sett på film (Hangover) og det passet bra med skikkelig b-film am. komedie i kveld:) Nå har jeg kost med med litt iskaffe fra Starbucks som jeg kjøpte på meny på fredag og litt vestlandslefser og knallsure supersaftige blodappelsiner:) nam nam! Blir vel ikke lenge før senga igjen tenker jeg. Holder på å leser Panserhjerte av Jo nesbø og det er litt skummel sengelektyre og da er det greit å ha en våken sambo ved siden av seg, he he:) I morgen er det jobb igjen og deretter avgårde på trening hos fysio før jeg vender nesa hjem igjen. Håper formen din har kommet seg også Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 ÅÅÅÅÅhhhhhhhhh høres ut som en perfekt søndag!!!! Jeg var alene i huset fra halv 5 så da satte jeg på dvd med greys anatomi. Ble sittende til kl ti hihi. Var småkvalm,forstoppet og hadde vond nakke, men tok en parazett og støtta opp m puter så gikk det greit. Så deilig med fysio i dag da, noe å se frem til etter jobb. Jeg må ned på trygdekontoret etterpå m ny sykemelding pluss at jeg må gjøre litt i huset idag. Barna reiste til faren idag så da er d bare stesønn og oss to igjen. Ha en fin dag. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå