Gå til innhold

Noen andre som reagerer på mannens sæd etter samleie mens man er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jada, vet dette er kanskje litt snålt å spørre om :-)

 

men men, jeg er ikke av den sjenerte sorten:-)

 

 

Etter samleie blir jeg skikkelig hoven nedentil, og det kløøøøøøøøør.

 

Er det flere enn meg? og dette er kun når jeg er gravid altså, ikke ellers.

 

Vet jo sæden inneholder noen av de samme stoffene som man får i seg for å få satt igang fødsel, lurer på om det har noe med det å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ingen spørsmål er for dumme, haha. :P

 

Jeg blir også ekstremt fort øm og sår etter sex nå som jeg er gravid. Og hvis han spruter inni meg, så svir d og klør som bare faen. Er helt jævlig til tider.

Nå har jeg pleid å svelge det i munnen istedetfor (noe han bare er glad for), og det har funket fint.

Men nå sliter jeg som faen med ekstrem halsbrann, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Vanskelig situasjon.

 

Men du er ikke alene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei.

Det er hormonene som spiller inn i dette. Gå på apoteket og snakk med de om dette. Det er en sort som heter for vivag, som det er både gele, salve og stikkpiller av. Dette kan du bruke etter eller under samleie. Det er for å få tilbake rette PH verdien i skjeden. Ang stikkpillene tror jeg nok du må snakke med lege eller jordmor om å bruke over lengre tid under svangerskapet.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på en ting, vil det være bedre om mannen "sender" sæden sin en annen plass enn skjeden under 1 trimester?

 

Sæd skal jo modne livmortappen osv...

 

Jada,jeg er hysterisk- jeg vet det,men lurer faktisk på dette. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samleie er ikke farlig noen tid i et normalt svangerskap :-) Så han behøver ikke å "sende" den noe annet sted ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hmm.. det er helt sikkert ikke noe å tenke på. Men jeg hadde det sånn i forrige forhold. Merket ikke noe det første året av forholdet, men så begynte jeg plutselig å hovne opp nedentil og klø etter at han hadde sprutet inni meg. Viste seg at han var utro, og at jeg reagerte fysisk på det. Burde ikke være mulig, men sånn er min historie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...