engajente Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Vent aldri på innkallelse, ring selv å få time! Det er iallefall min erfaring da det kommer til henvisninger.
lille sprelle Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Jeg undrer meg over hvorfor ikke dette gjøres på legekontoret! Hos mitt legekontor er øreskylling ihvertfall noe de gjør.
Lovemelikeyoudo Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2010 skylt øret 3 ganger uten nytte, må ha spesialhjelp met et spesielt apparat;)
StrøkenFrøken Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Man skal da ikke vente på innkallelse etter å ha fått henvisning?? Aldri hørt om det hvertfall, ring selv å bestill time:)
Gjest ->>- Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Kommer sikkert an på hvor man er henvist, sykehus tar oftest lengre tid enn f.eks private spesialister med avtale. Vi har brukt å komme til i løpet av 1-3 dager, og eventuell ventetid har da vært fordi vi ønsker en spesifikk lege på ØNH-senteret vi bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå