Gå til innhold

Trenger noen råd, hissig utslett rundt munn!?

Anbefalte innlegg

Har en liten gutt som har blitt veldig rød rundt munn, (masse røde prikker, ser veldig hissig ut nå) han sikler mye nå pga tenner og bruker smokk, så kommer nok av dette. Men nå har det blitt MYE værre, har dere noen gode råd om hva jeg skal gjøre?

Fortsetter under...

Snuppa hadde noe lignende (bruker ikke smokk og siklet ikke mer enn ellers) og hs trodde det kunne være matvareallergi. Vi hadde nettopp gitt smaksprøver på bla eple. Så når jeg kuttet ut dette samtidig som jeg smurte mye med en fet krem gikk det bort.

Har prøvd å introdusere eple igjen for å se om det faktisk var det som gjorde det, og da kom utslettet tilbake.

Men som du sier, sikkert pga smokk og sikkel på gutten din. Kanskje prøve med en sånn smokk som ikke er så tett, samt å smøre hyppig med lotion?

huff..slite med det vi også!! =(

Ser at Mam air smokkene hjelper ganske bra, de er nettopp kommet tilbake i butikkhyllene- pba fri =)=) SÅ ikke alle har de men har fått de på ICA & Rimi..

Ellers smører vi endel med allroundkremen vår, det hjelper litt,men det gir seg vel ikke heeeelt før den værste siklingen er over tenker jeg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...