Blåveis Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Er det noen som kan anbefale noen feriecenter i Danmark og hvorfor vil du anbefale disse ? Samme hvor i Danmark.
trillemamma Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Fyn skal ha veldig mye bra. Selv skal vi til Løkken, som også ser veldig bra ut. Er litt lunere i Fyn, men så er det også mye lengre å kjøre.
guttogjentemamma;-) Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Anbefaler Skallerup Klit. Kort vei fra Hirtshals og masse fine ting å gjøre for store og små. Hyttene er helt supre;-) Vi fikk dessverre ikke benyttet oss av alt siden mannen min fikk svineinfluensa og ble lagt inn på sykehus. Men, likevel er det et sted jeg kunne tenke meg å dra tilbake til.
sologsommer Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Vi skal til Seawest snart. Har ikke vært der før, med et ser lekkert ud :-) http://www.strandhotellerne.dk/
Blåveis Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2010 Takk for tips - tar gjerne mot flere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå