zassy☆ Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 I går kveld fikk jeg endelig høre alle de ordene som jeg har ventet så lenge på, uten å måtte be om det. Han vil ha barn, å han vil starte å prøve med en gang! Vi har bare hoppet av i svingen i det siste, bruker ikke annen prevansjon, men i gårkveld hoppet han ikke av Jeg er faktisk på min 8. dag over ikm nå, og lurer på når/om mensen kommer til å dukke opp? Regner bare med at syklusen er litt lang, for det har den vært før også. Føler meg helt vanlig nå iallefall. Men nå er han endelig klar, og jeg tar meg selv i å tenke om JEG er det? hehe..typisk det da..men vi skal til syden i juli og jeg lurer på om jeg har lyst til å vente til etter den turen osv. Men samtidig ble jeg så lykkelig når jeg og kjæresten endelig ønsker å få barn begge to! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men ble så glad så måtte bare får det ut, og i tillegg si at jeg antagelig kommer til å bli litt mer aktiv her inne på bligravid etterhvert når vi setter i gang med prøvingen. Er det kanskje noen av de "kjente" her fra sist jeg var her? Blir en spennende tid fremover da dette blir vårt første barn Klem
Gjest iliis Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Juhu! gratulerer! Så bra for deg.. Du finner nok ut om du vil vente eller ikke ang. sydenturen. Nyt heller følelsen du har nå Lykke til..
Mamma`N Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 akkuratt blitt klar han karen min også..spennende:)
zassy☆ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2010 Hei iliis og Mamm`N takk for lykkeønskninger og ja jeg nyter følelsen, ble nesten litt redd det aldri skulle skje at han faktisk sa det slik rett ut, var så mye fine ord at jeg ble helt rørt! Det blir helt utrolig godt at vi nå kan glede oss over denne tiden sammen og ønske oss det like mye Spennende for deg også da Mamma`N, kanskje vi blir prøvere samtidig vi da alltid gøy å ha noen å følge med videre! Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå