Gå til innhold

Det første du tenker når du hører navnet Lilly??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, hvorfor må blomster ha så fine navn da???=P

Men ååå... Blir det SÅ dumt med 2 blomster navn da?? Tror du det er mange som tenker at "hun der, HUN må være glad i blomster hun" ?? =P

Synes Lily blir bare finere og finere.. Men har ikke fått mannen med på det ennå da. Han vil jo vente til hun er ute.. Og kanskje er det ikke en jente engang? Hvem vet?=P

Skrevet

En eldre dame.

Men jeg syns navnet er veldig vakkert og skulle gjerne hatt det på et eget barn:)

Skrevet

Jeg synes Lilly er nydelig! Har tenkt på det navnet selv, og det hadde nok vært en god kandidat om vi ventet jente nå, og hvis ikke storebror hadde hatt et navn om er veldig likt. Jeg tenker med en gang på Lilly i Cold Case, synes hun er så vakker og søt. :)

Synes forresten det passer veldig godt sammen med Iris, og hadde ikke tenkt på at det er to blomsternavn. :) Uansett synes jeg ikke det er rart. :)

Skrevet

Så bra =) Er bare jeg om mamma som går rundt å tenker hva alle andre kommer til å tenke=P Selv om de ikke tenker det vi tror de tenker.

Henger du med? Hehe =)

Guttenavn som er veldig likt Lilly? Hmm.. Nå begynte jeg å tenke ;)

Skrevet

Gjør det noe om det er 2 blimsternavn da? Jeg har aldri tenkt på blomster når jeg hører navnet Iris, og i grunn ikke på Lilly heller.

Iris og Lilly passer godt i lag, pene navn begge 2=)

Skrevet

Kjenner ei som har potetnavn på sine to jeg..... Laila & Beate :o)

Tror egentlig ikke det er noe folk går å tenker på.

Lilly er kjempefint og jeg forbinder det med ei flink dame på jobben.

Skrevet

Vet akkurat hva du mener! :) Er nok veldig typiske mammatanker! ;) Vi får bibelske navn på begge våre gutter, selv om ingen av oss er noe særlig kristne, men tror egentlig ingen tenker noe særlig på det heller. ;)

Hehe, vel, det har hvertfall mange av de samme bokstavene, så sammen høres det veldig merkelig ut. ;)

Skrevet

Neida, det gjør jo ingenting om det er blomsternavn, navnene er kjempefine de :)

Bare jeg som har rare hangups, som sagt :P

Skrevet

Haha, akkurat det jeg tenkte når jeg hørte Laila og Beate ja... Eller ikke =P

Kanskje det ikke er så dumt likevel da?=P

At det bare er mamma-tankene mine(og min mamma sine) som styrer litt...

Skrevet

Takk jenter! Hjelper å se at dere liker navnet!=)

Liker det bedre og bedre selv også, og ble litt overbevist om at ikke alle kommer til å tenke blomster når de hører navnene etter hun med "potetene".. Var ikke det første jeg tenkte på i allefall =P Hehe.

Skrevet

Verdens snilleste tante..

Skrevet

Min farmor het også Lilly! En fantastisk dame det også:) Jeg skulle ha to jenter jeg, Lilly og Solveig, etter min bestemødre, men det passer ikke så godt på gutter;) Så da ble det ikke det....

Skrevet

eg og vurdere det navnet vis me evt får en jentebaby en gang ;)

men eg vil gjene ha Lilli Tomine faktisk :)

Syns du ska velge det navnet eg ;)

Skrevet

Liker det godt og det passer til Iris. Men ville kanskje skrevet det Lily :)

Skrevet

Så godt å høre! =D Ja, jeg tror jeg også vil skrive det Lily =) Synes det passet best når man skrev Iris & Lily =)

Skrevet

Åhh, tenker jeg. Kunne absolutt hatt et barn som het Lilly, men av visse grunner går ikke det.

Skrevet

Jeg syns ikke det gjør noe at det er to blomsternavn, og jeg er helt enig i bildet av to skjønne jenter i jordbæråkeren:-)

Iris og Lily.....hmmm, klinger kjempefint!

Ellers syns jeg Vilja er nydelig også. Iris og Vilja.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...