☆☆☆ Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Enda det bare er fjerde gang siden jeg kutta ut pillen, og jeg forteller meg selv hele tiden at dette kan komme til å ta tid, er jeg usannsynlig skuffa og lei meg. Har sittet og stappet meg med sjokolade i hele dag, og ikke fått gjort noe av det jeg skulle bruke dagen til. Helgen skulle bli så fin, med fortsatt forventning (venta ikke TR før tirsdag), nå føler jeg at alt er "ødelagt". Det verste er at jeg stadig bekymrer meg for at noe er galt og at jeg aldri skal bli gravid, eller at vi må gjennom IVF eller noe.. Det å bli gravid er nesten det eneste som opptar meg om dagen:( Flere som har det slik?
E_E_K Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 sluttet med p-pille i des. Dette var min første pp. Fikk mensen 5 dager over IKM var ganske skuffet selv om det var første pp min heheh Sist jeg ble gravid var det helt uventet jeg var 17 år. Så når man virkelig går inn for å bli gravid det er da man ikke blir. Så prøv å ikke tenk på det så mye i din neste pp. Så Kanskje det skjer noe?! Det har jeg tenkt å gjøre Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå