Gå til innhold

Tror jammen jeg er gravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstod det vel egentlig alt på rugedag 8. Fikk en ultrasvak billigstrimmel da, ettersom dagene er gått er streken blitt sterkere og serkere. I dag er det vel ikke tvil lenger, to streker :) Har ikke testdag før 2 februar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, virkelig glad på dine vegne:)) Har selv hatt et fryseforsøk, dessverre negativ blodprøve for ei uke siden. Men blir så glad når andre lykkes for denne grusome følelsen etter å ha sett en neg test ønsker jeg ikke min verste fiende! Klem og kos deg med spira i magen;))

Skrevet

Gratulerer Eureca!!! Herlig med positive resultater, håper vi er inne i en god bølge nå!!

Kos deg med graviditeten!

Skrevet

Gratulere så MASSE:=)))))

No begynner det å bli en del arti lesing her,,dette lover bra for oss andre å :=)

Nyt tia :=)

Skrevet

Deilig med gode nyheter her inne!! Gratulerer så masse. take care!

Skrevet

Gratulere så mye!!

Jeg testa desverre negativt i dag :( Får trøste oss med at vi har egg på frys, og gå på med friskt mot igjen om halvannen mnd.

Skrevet

Det var trist Eira2010... Krysser fingrene for at det blir din tur neste gang :)

Selv om jeg har testet positivt så har vi en lang vei igjen å gå, men fåt jo håpe det går bra denne gang.

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner :) Bare håper at graviditeten vil vedvare denne gang, har ikke akkurat så gode erfaringer med det da... Men må jo være positiv :)

Skrevet

GRATULERER DEG ENGANG TIL JEG!!!:))))

og denne gangen trenger jeg ikke hviske det forsiktig hihihi;)

Skrevet

klarer liksom ikke å tro på dette her jeg, men det er vel på tide at vi har litt flaks vi og :)

Skrevet

ja f.. heller!! no må det være vår tur!!din tur er ihvertfall kommet weeeeeee:))))

Skrevet

GRATTIS!!!! Så gøy at det ble positiv test, kos deg masse med din voksende mage og baby!!!! Sterke tester tidlig er et godt tegn har jeg hørt :-D!

Skrevet

JAAAA, eureca, så utrolig artig å lese :-))) Gratulere så mye, kos deg med graviditeten =)

Og på første forsøk da!!

Vi skal komme etter deg =) (håpe,skal,skal,skal!!! )

Skrevet

Da tok en digital test også, den lyste GRAVID mot meg den og, så da er jeg ikke i tvil lenger. Det er såååå fanrastisk detter her :) Sender masse babystøv til dem som trenger det!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:):).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...