Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Det eneste jeg kan tenke på er hvor mange ganger om dagen hun må støvsuge.. Det må jo være norges mest hårete hjem..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 ahhhhh link så dere skjønner hva jeg babler om... http://www.nettavisen.no/nyheter/article2817387.ece
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Gulvet må nok vaskes flere ganger om dagen, og tenk på all driten hun må bære på... Hun er nok ikke av dem som samler opp driten etter hundene sine i friområdene, det måtte vært en omtrent umulig oppgave! Men så ser hun vel også på hundene som barna sine. De var jo nydelige, men kunne ikke hatt det slik selv.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Naboen mn har 9 hunder og hun plukker opp etter alle sine når hun går på tur med dem. Har vært med selv og sett det og også møtt på henne på tur mens hun plukker hundebæsj. Sånn bare for å si at det går an å plukke opp selv om man har 8 hunder...:-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Bra at naboen din plukker opp. Tenk hvor mye åtte store hunder skiter i løpet av et døgn... Æsj.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Disse hundene sikler jo også noe saklig da... Hver sin lyst altså, det ligger bare ikke for meg å ha så mange store hunder i huset... De er jo på større en norges minste hest...
Myy Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Og jeg som syns det holder med én hund! Om sommmeren når han røyter støvsuger jeg meg jo i hjel. Jeg har en labrador som er en korthåret hunderase, men ei venninne av meg har bernersennen hund slik som denne dama her, og hun må støvsuge ca to ganger hver dag sier hun. Fordi de hundene har så langt pels blir det så mye sann og dritt inne i tillegg til hva hunder røyter. Men henne her trives jo såklart med det. Hver sin smak bare. Er jo henne selv som må vaske, ikke vi. hehe.. =)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Min erfaring er faktisk at korthårede hunder røyter mer enn langhårede. Jeg eier selv 2 border collier. I 2 perioder på 14 dager har jeg passet en rottweiler. Denne hunden røyter noe helt ekstremt og på en helt annen måte enn mine hunder. Blant annet at han røyter hele året. Mine mister lite pels bortsett fra 2 ganger i året. Hårene etter mine hunder legger seg i "hauger" inntill vegger osv, mulig det er fordi de er så lette og lange at de på en måte svever bort. Ikke vet jeg. Hårene etter rottweileren blir liggende som et teppe absolutt over alt!! på benker, bord og gulv. Mye mer slitsomt med dette synes jeg!! Selvsagt støvsuger jeg etter mine også, men synes ikke disse hårene er så synlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå