Gå til innhold

Tips til reisetrille til 4 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ABC TakeOff er en reisetrille med nedfellbar rygg og solskjerm som er godkjent som håndbagasje på fly :-) De selger den på Barnevognhuset Rudo (der koster den ca 1500,- tror jeg, kanskje på tilbud nå?) ellers får du den mye billigere i Tyskland (80,- EUR)

http://www.mytoys.de/catalog/show/KID/de-mt-start/1911794

Bugaboo Bee har jeg kjøpt, men den er svinedyr. Fin trille også for de minste. jeg fikk tak i en brukt og er veldig fornøyd. Men ble litt paff når jeg så det første tipset du fikk, den var jo en del biligere enn det vi betalte for vår brukt og så jo bra ut.

Jeg hadde titanium breeze til min datter da hun var liten. Veldig grei vogn, liten handlekurv, glatt sete, men adapter for maxi cosi inkl i prisen (jeg kjøpte fra tøffeliten).

Vonga er grei å trille, men ikke av de beste.,

Har hatt bugaboo bee også, denne er dyr, kul, god å trille, mulighet for adapter (tilleggsutstyr), men ryktene sier at det kommer en ny forbedret versjon til sommerne ;) Fordelen med denne i forhold til mange andre triller er at den har helt flat liggestilling og masse tilleggsutsyr, men den blir stor sammenslått så du må nok sende den som en vanlig vogn da...

Jeg tror jeg ville sett på tfk buggster s også om jeg var deg. ;) Her har du og mulighet til å sette på både maxi cosi og ikke minst tfk bagen :)

Jeg har ikke erfaring med abc, men dersom du er sikker på at du får den med inn på flyet er den jo et alternativ. Noen sier man får med breeze, men desverre tror jeg ikke det stemmer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...