SuperKlar86Gravid Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Huff ja, dette ser ut til å ta tid. Men nå er vi vertfall i gang med utredning. Sambo sin sæd var fin, heldigvis. Jeg hadde litt lav stigning i progestoron og litt mye testosteron, men gyn mente at det ikke nødvendigvis skulle være et stort hinder. Derfor vil hun nå sende meg til lap, noe jeg da skal i løpet av februar. Blir spennende. Jeg ble sist gravid etter 4 mnd ( oktober 07). Mistet i SA januar 08. Hadde da en 5 mnd pause, og har nå prøvd siden....:/ Noe er galt tror jeg. Men håper det kanskje er den Gyn tror, at jeg har tette eggledere eller noe sånn, og at det er akkurat en Lap jeg trenger for at dettte skal gå. Noen her som kjenner noen som har hatt lap og hatt suksse med det etterpå, eventuel hatt det selv?
SuperKlar86Gravid Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2010 17 pp skal det være i nicket mitt....
RockMyWorld Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 HEI! Jeg hadde lap i mai 2006 og ble gravid i Oktober 2006. MEN tror ikke det var noen som helst sammenheng altså! :-) De fant ingenting galt og jeg begynte vel egentlig rett på p piller etter dette (måtte ha en pause fra prøving og nedturer) og ble på mirakuløst vis gravid første pp etter pilleslutt. Etter 2 års prøving:-) Masse lykke til i alle fall, bra å være i gang med utredningen:-) Flott å få tatt lap så får man i alle fall utelukket eller oppdaget hindringer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå