Blinkimom Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 i ventetiden mellom el og ikm... Unner du deg det, eller er det fy? Skal i selskap i kveld, og er sååå usikker på om jeg skal ta med meg ei lita flaske vin. Er ei uke igjen til ikm... I forrige svangerskap oppdaget jeg at jeg var gravid ETTER en skikkelig fuktig fest... men den var ikke planlagt. I kveld er det i tilfelle snakk om et glass, eller to.
missme Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 kan ikke skjønne at det skal være skadelig med så lite vin, så ta et glass eller to og kos deg i kveld
Musemor med tre søte små Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Det vil jeg ikke ha hatt noe problem med.
Blinkimom Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2010 Det ble to glass, fordelt på fire timer
Cat&Gullungene Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg levde 100 % normalt både da jeg ventet jenta mi og denne gangen. D.v.s i hele prøveperiodene. Jeg tok meg en fest når jeg følte for det. Hvis ikke hadde jeg blitt gal, for med nr 2 tok det over 1 år. Men etter positiv graviditetstest levde jeg selvfølgelig sundt og riktig fra dag 1.
☆☆☆ Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Tror ikke det er farlig, men vil ikke ta sjansen personlig. Jeg lever som vanlig fram til eggløsning, og som om jeg var gravid de neste ukene, fram til mensen kommer igjen. Kjedelig, men det kommer nok til å være verdt det.
Puppen og lillemor Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 ingen fare i det hele tatt - selv legen min sier at det er ingen grunn til å leve noe annerledes før graviditetstesten er positiv.
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Så kjekt å lese at folk er litt meir avslappa til dette enn det eg hadde inntrykk av. Det er jo stadig skriveriar om alkohol i svangerskapet og dei siste utspela no gir ein jo inntrykk av at ein dråpe kan vere nok - ingen veit kva som er sikker nedre grense. Eg tar meg eit glas vin, men sterkare alkohol avstår eg frå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå