Gå til innhold

Begynner i min 6.uke nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig blitt gravid og begynner i min 6.uke idag.. Har gått med gode "murringer" rundt livmora.. har lest meg til at det er normalt og det prøver jeg og slå meg til ro med. Føler meg veldig ensom egentlig,for nå har såklart alle de jeg kjenner fått sine barn og jeg går alene.. Har jo kjæresten min,men det teller liksom ikke det samme som ei venninne! Er det noen plass her inne som man kan komme i kontakt med andre jenter evt i samme by som man kan bli kjent med??? Håper på et svar fra noen her inne!!!!!????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei tæggen på venstre side står det bim treff ...kansje de har treff i nærheten av deg?

hvor er du fra da ?

kjempe gratulerer med graviditeten.

Skrevet

Mange som ønsker flere venninner her tror jeg:) Hvor kommer du fra?

Skrevet

Ja Jeg har det også sånn :) skulle gjerne hatt noen å snakke med herfra .. Er egentlig samme om de er fra samme sted :) møtes kan man uansett og gode venninner kan man bli :) kan jo starte med mld her inne så msn og tlf senere når man blir kjent :)

Skrevet

Gratulerer så mye med baby i magen-du har en spennende tid forran deg :)

Kansje det finnes noe aktiviteter du kan gå på der du bor, som er for gravide? Eks gravidsvømming, eller gravidyoga? Der treffer du jo gravide du kan bli kjent med.

Ellers kan du melde deg på i barselgruppe etter fødselen, da kommer du i gruppe med andre som har barn født rundt samme tid som deg.

Mangen er heldige og får gode venner i barselgruppene, men jeg kom i en gruppe der alle var 3-4 gangs fødende, og eldre enn meg.

Satser på at jeg kommer med noen jevngamle denne gangen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...