Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Er så saklig stiv i nakken, får spenninghodepine av det... Noen tips til hva som kan ordne nakken min? Sett bort ifra paracet hver fjerde til sjette time.. )
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Takk, skal dope meg ned og finne frem risputa.. Ha en fin kveld..
Gjest Edemuli Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Naproxen er betennesesdempende, kan ha god effekt og er jo reseptfritt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Skal se om jeg finner det på mandag hvis det ikke har gitt seg... Vil helst også ha en stressfri hverdag, men det er ikke altid like lett.. Tusen takk for tips.. HI
Postman Pat Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 1. Ta et varmt bad - hvis du har badekar 2. Legg en varmeflaske på nakken - hvis du har 3. Ta et stort varmt skjerf rundt halsen - det har du garantert 4. Få noen til å massere nakken din 5. Legg deg på sofaen med beina på bordet og slapp av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå