Gå til innhold

Dere som ble gravid med hjelp av ivf...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Har aldri vært gravid med ivf, men vil tro det er helt umulig å kjenne symptomer pga bivirkningene fra crinonen.

Jeg har derimot vært gravid på vanlig måte 3 ganger, og alle gangene har det eneste symptomet vært uteblitt mens:) Etter ca 6 uker har jeg begynt å få symtomer som ømme pupper og trøtthet:)

Er selv på rugedag 10, og er så spent at jeg skjelver i buksene....

Dette er vårt 2. forsøk.

hei=)

Gratulerer som ruger forresten, er en spennende tid=) jeg hadde ingen symptomer utover ømme bryst,tørst, murring som jeg husker...altså hadde ikke noe anna enn crinonen kan tilsi, eller ved en vanlig pms...

så jeg hadde ikke anelse egentlig...

hadde en ivf/icsi i fjor sommer der jeg merka at hissigheten rundt mensentiden aldri kom, samt søtsuget kom heller ikke...var da også gravid men mistet i aug..

men frys forsøket i nov klaffa og vi er nå 13+5=)

massse lykke til=)

Ingen symptomer i det hele tatt her.

Fikk skikkelig hodepine av sprayen som varte til fødselen, men ellers ingen symptomer før kvalmen kom i uke 8 ca.

Også hadde jeg veldig murringer rundt da mensen skulle komme, de varte også en god stund.

Lykke til!!!

Tusen takk for svar jenter!:-)har lest at så mange kjenner murringer og stikking daglig fra dag 6,men har ikke kjent noe..på dag 6 kjente jeg ett stikk når jeg røyste meg..men ikke noe utenom det..Lykke til til dere også!:))Ha en fin kveld!

Jeg forstod på rugedag 8 at jeg er gravid. Testen ble ultrasvak, min man kunne ikke se to streker. På rugedag 9 måtte min man innrømme at han kunne se antydning til to streker. i går og i dag er det ikke tvil hva som vises på billigstrimmelen. har testdag 2 februar først...

Jeg forstod at jeg er gravid fordi jeg har sykt ømme bryst. har brukt progesteronstøtte i svangerskap før uten å ha det slik... Jeg er så trøtt at jeg unngår å kjøre bil etter flere nesten ulykker... Frysningene jeg har, kjenner jeg igjen fra tidligere svangeskap...Murringer fra rugedag 2. Migrene hodepine har jeg, bruker å få det i svangerskap. Sure oppstøt kjenner jeg igjen. Har flere svangerskap bak meg som ikke er kommet så veldig langt, men det vi fikk en gutt av hadde jeg masse kviser gjennom hele svangerskapet. Nå har jeg fått kviser overalt, både i ansikt og på brystet...

Annonse

Alle gangene jeg har vært gravid har jeg hatt litt stikkninger i magen de første 2-3 dagene etter innsetting. Og vært ekstremt trøtt fra ca rd 9-10 og utover. Første gangen jeg ble gravid (sa) hadde jeg så ømme bryster at det var vondt å gå i trapper og kjøre bil pga humpler i veien, hehe, gikk med to bh'er og stram singlet hehe. De andre gangene var vel puppene litt ømme, men ikke hele tiden.

Lykke til!

Har vært gjennom IVF/ICSI tre ganger og ble kun gravid på det siste. Symptomene har i grunn vært helt like i rugeperioden. Har hatt ømme bryster og murringer i magen hver gang, men dette har nok like mye skyldtes progestantilskuddet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...