Gå til innhold

Trenger hjelp til jentenavn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen blir født om ca 35 dager og det er nokså blankt når det gjelder navn.Har tenkt litt på Emilie men det er vel et veldig brukt navn i disse dager?

Fine navn som ikke altfor mange heter ønskes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emilie er overbrukt og trenger å hvile i noen år... Et av de mest brukte jentenavnene de siste årene. Hva med liknende navn

Amelie

Amelia

Amelie

Emelie

Emilia

Emine

Olivia

Helena

Otilie

:-)

Skrevet

Skal du ha baby?????:))))

Synes Emilie er fint navn jeg... Kjenner bare nydelige jenter med det navnet:o))

Skrevet

Skal det:).3 ungen og siste:).Svangerskapet har gått superfort har termin 06.03 og har litt halvpanikk for å ikke få alt ferdig før snuppa kommer.

Synest også at Emilie er et fint navn,men litt kjedelig hvis det er veldig mye brukt.

Skrevet

Vilma

Mathilde

Sofie

Tomine

Mathea

Ida

Madelen

Syns jeg er fine:)

Skrevet

Jeg syns Emilie er litt for vanlig men veldig fint. Eline heter jenta mi, gammelt nydelig navn. Evida husker jeg noen nevnte her inne. Emine, Alette er også nyyyydelige navn. De er favorittnavnene mine.:)

Skrevet

Mine favoritter - blant annet...:

Johanne

Hedvig

Agnes

Kristin

Clara

Agnes

Ebba

Ingeborg

Ingvild

Oline

Pernille

Ingen på topp-40 iallfall!

Skrevet

Ingvil og oline synest jeg er fine navn.

Synest det er så vanskelig denne gangen,storesøs på fire vil at hun skal enten hete synniva el askepott og storebror på 8 ønsker Emma.Da jeg gikk gravid med hun som er fire nå ville broren at hun skulle ha hetet harry knøl.

Skrevet

Ingeborg

Mathilde

Tilde

Mathea

Petrine

Tora

Solveig

Skrevet

Må ha navn som passer litt til de to jeg har fra før;),de har litt internasjonale navn og da ville nok ikke solveig passet så godt til det.

Synest det er utrolig vanskelig denne gangen,denne snuppa må vi nok se før vi vet hvem hun er.

Navn vi har vært inne på er Mia,Mari,Hanna,Lilly,Anny,Linea,Isabella,Livia.Hvilket av disse navnene synest du var finest?

Føler at navnet må passe når hun er liten,voksen og gammel og ikke bare til en baby .

Skrevet

Jeg synes selvfølgelig at Anéa er det fineste jentenavnet som finnes. Er 40 jenter i Norge som heter det.

Skrevet

Anine og Helmine er fine navn og ikke så vanlig tror jeg

Skrevet

Miriam er internasjonalt og ikke mye brukt... :-) Lykke til med navnevalgt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...