Twintipp og himmelblå Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Sønnen min på 3,5 år (snart 4), har lenge ønsket seg en heisekran. Han har spart 200 til nå, og manglet altså 99,-. Vi sa at han fikk ønske seg penger til bursdagen, så kunne han kjøpe seg denne heisekranen. Når jeg kom hjem fra nattevakt møtte ham meg i trappa.. -Jeg ønsker meg så veldig den heisekrana jeg mamma. Ja, nå er det snart bursdag vettu...bla bla bla. Litt etterpå spurte han om å få ringe til bestefar. Mannen min slo nummeret og ga ham tlf.. Han bruker å ringe til besteforeldrene og slå av en prat. Så hører vi: Hei "faffafar"! Har du stått opp? Ja, du har det ja..Har du 99 kroner? -Bestefar hører litt dårlig, så han svarer på noe annet.. -Jeg lurte på om du hadde 99 kroner i pungen din?? -Ja, hvorfor lurer du på det gutten min? - Nei, jeg trenger så veldig en heisekran! Trenger vel ikke si så mye mer enn at to stk. er på vei for å kjøpe heisekran...
chrisallic Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 guri så skjønt av lille gutten din,tenker at det smeltet et mammahjerte da.Ha en flott helg:) KLem fra chrisallic
lille sprelle Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 glis! den karen kommer til å klare seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå