Gå til innhold

Så stille her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så stille her, er vi ikke så mange her inne nå.....

Lurer på hvor mange over 35 år som prøver å bli gravid, kanskje vi skulle hatt en liste, ser de har det på endre forum.....

*Selv er jeg akkurat fylt 42 år og fikk lyst å prøve på et barn til, har 2 små jenter fra før på 5 og 7 år.

Flere ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hmm.....var ikke meningen å være anonym.... :))

Skrevet

Noen ganger er det bare for trist å gå inn på barnimagen siden. Det er så fult av baby- og mammareklamer.

Er 37 år og prøver å bli gravid.Har ikke barn fra før.

Fikk mensen i går og nå er alt dritt.

Skrevet

Er 42 år jeg også. Har en gutt på 3 år og en som er voksen. Hadde ønsket å få en til, som den minste kunne vokse opp sammen med... Har prøvd i 2,5 år og har mistet en gang midt i den perioden. Prøver enda, men har vel på en måte gitt opp håpet. Prøver å innstille meg på at det med babytid er over. Har vært deppa hver mnd når mensen kom. Slitsomt! Begynner å føle meg gammel, men klarer ikke å gi helt opp. Samtidig redd for å håpe, så sårt hver gang det ikke lykkes. Må snart begynne å tenke på noe annet.... Vanskelig prosess å skulle slutte med prøvinga. Føler meg litt trist. Både for den jeg mistet i uke 13, men også fordi den fruktbare tida er på hell. Vondt å avslutte den perioden med en SA... Huff vet ikke hva jeg skal gjøre.. Vi er like gamle, hvor lenge har du tenkt på prøve??

Skrevet

Jeg er 36 år og har ingen barn. Vi har vært igjennom tre prøverørsforsøk hvor det siste endte i graviditet, men vi mistet desverre den lille i uke 11+4.

Vi skal starte på med ny runde om noen måneder når kropp og sjel er klar igjen.

Skrevet

Så trist at du mistet.....skjønner godt tankegangen din, ikke lett dette...

Jeg vet ikke hvor lenge jeg vil prøve å bli gravid, bruker bli lett gravid(har hatt noen SA, for noen år siden) men noen mnd må jeg gi det, fram mot sommer'n kanskje.....hadde vært herlig å fått en baby før året var slutt. Med lillejenta på 5 ble jeg gravid i mars, og hun ble født i november, det var så godt å få det til innen det året :) ...så vi får se hva det blir til.

Føler litt med deg nå, og du må huske at positiv innstilling hjelper på mye, trasig å gå rundt å være redd og trist, håper det klaffer for deg veldig snart, masse lykke til *klem*

Skrevet

Så trist at du mistet.....skjønner godt tankegangen din, ikke lett dette...

Jeg vet ikke hvor lenge jeg vil prøve å bli gravid, bruker bli lett gravid(har hatt noen SA, for noen år siden) men noen mnd må jeg gi det, fram mot sommer'n kanskje.....hadde vært herlig å fått en baby før året var slutt. Med lillejenta på 5 ble jeg gravid i mars, og hun ble født i november, det var så godt å få det til innen det året :) ...så vi får se hva det blir til.

Føler litt med deg nå, og du må huske at positiv innstilling hjelper på mye, trasig å gå rundt å være redd og trist, håper det klaffer for deg veldig snart, masse lykke til *klem*

Skrevet

Så kjedelig at du fikk mensen.......skjønner deg godt.....håper det klaffer snart :)

Skrevet

Hei!

Jeg er snart 38 år og vi har holdt på i et år nå. Så langt har det bare resultert i 2 spontanaborter i 11. og 12. uke. Vi prøver å ikke la dette styre livene våre for mye - og unner oss en reise etter hver spontanabort for å få litt avstand til det hele. To nye reiser er bestilt - just in case :) Neida, vi (dvs. min kjære) er fremdeles delvis optimistiske.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei henger meg på her,

Jeg er 39 år, snart 40 i april, jeg har en sønn på 6år fra tidliger forhold. Jeg og min nye partner har prøvd 1,5 år før vi prøvde IVF ble gravid på første forsøk med den endte i SA når jeg var 6uker, har også hatt 1 frysforsøk som var negativ. Skal snart i gang med ander frysforsøk i uke 8/9 håper jo at vi skal lykkes.

Tvi tvi til alle her inne :)

Skrevet

Hei, jeg er 38, og vi har prøvd siden mai, uten resultater. Vi har tre barn tilsammen fra før, men vil gjerne ha et sammen også. Ble gravid uten problem tidligere, men nå tar det altså lang tid. Var hos gyn før vi begynte å prøve, med ul, alt så bra ut. Tenker på å kontakte lege igjen for mer utredning, men orker liksom ikke ennå... Tenker at da blir det lapraskopi for å sjekke om egglederne er tette, og det blir litt mye foreløpig. Vi er litt sånn skjer det så skjer det. Men gjør en innsats hver mnd altså;)

Skrevet

Jeg er 38 år, fyller 39 i april. Har ei jente på 4 år fra før og har prøvd på nr. 2 i overkant av 3 år.....! Om ikke full satsing så har vi ikke brukt noen prevensjon!

Er slett ikke desperat om vi ikke skulle få det til, men hadde jo vært kjekt for jenta vår og få et søsken!

Er nok mange som angrer seg for at de "venter" med å få barn, men for vår del ønsket vi egentlig ikke barn, men bestemte oss for at skjedde det så skjedde det, og det gjorde det jo! Snuppa var hjertelig velkommen! Men nå ønsker vi jo oss en til, men som sagt, ingen krise om nr 2 ikke skulle klaffe.

Ønsker dere alle prøvere masse lykke til!!

Skrevet

Hei...

Jeg er 36 år,blir 37 i år og prøver på nr 4... Tok ut spiral i januar og tanta kom og gikk...men det går helt fint egentlig...man håper jo og venter, men ettersom jeg bare har prøvd en mnd så er ikke skuffelsen så stor ennå...snakk med meg underveis og hvis det ikke har skjedd noe i løpet av året..da har nok pipa ei anna låt..

Jeg har to gutter som blir 15 og 13 nå de nærmeste mnd, pluss ei jente på 10år..

Ansåg meg selv som ferdig med graviditet og barnefødsler, men såå kom det over meg igjen i en voksen alder...så her er jeg da...:-))

Koselig å treffe andre her inne og Lykke til alle andre prøvere!!!

Skrevet

Jeg er 35 år, mine fra tidl forhold er nå 6 og 8 år.. Og prøver på en liten en med ny samboer her,,Venter spent :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...