Thessa og Bebbis Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har gått ut av telling på antall bæsjebleier jeg har skiftet det siste døgnet. I tillegg er hele rumpa og skrittet (pungen) helt rødt og varmt. Noe utslett helt bak på rumpa. Han gråter selvfølgelig fordi dette svir og er sårt. Og det å skifte bleie er rett og slett ett mareritt!! Han sover dårlig pga dette også. Spiser som normalt og virker ikke syk. Kan dette ha noe med tenner å gjøre? Noen som har vært med på slikt før og har noen mirakeltips å gi to slitne foreldre?
Nagilimia Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Dette kan definitivt ha noe med tenner å gjøre sånn var gutten vår før han fikk fortennene sine. MEN det går også omgangssyke og gutten vår var i kjempehumør selv om han hadde den, så gudene vet... men over til tips: Krem, krem og enda mer krem. Slik at det ligger et tykt lag som beskytter huden neste gang han bæsjer. Når du skal gjøre han ren så skyld han med lunka vann fra dusjen eller i vasken hvis han ikke er så gammel i stede for å tørke. Klam han såvidt tør og lufttørke! For hver eneste tann har han vært sånn i 3-7 dager, så jeg merker vi har blitt flinkere og han ikke blir sååå sår lengre
Thessa og Bebbis Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Tusenhjertelig takk for svar, Neptunia. Føler med dere som har det sånn for hver tann. Her har akkurat tann nummer 4 kommet opp, så det er ingen av fortenne ihvertfall. Han har heller aldri blitt sånn før. Men det er sikkert stor forskjell på hver tann :-) Kjøpte en fin salve i ste, så den ligger på huden hele tiden nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå