Påtidemedentil Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Huffda men da er det bare å prøve igjen, å håpe att den sitter
Gjest iliis Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Ja:) Litt fornøyd med at mensen kom etter 28dager da. Da er iallefall ikke syklusen min så veldig lang. ( har tidligere hatt fraværende mensen pgr. av pcos. Men vi prøver igjen!)
1stegangsmamma43 Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Kjedlig med denne tanta som stadig kommer og bøller med oss. Jeg var så sur i hele går og skuffa for atter en gang å innse at ingenting skjedde. Har tatt meg sammen og prøver nå Vitex som jeg bestilte fra Danmark. Så får vi se om det hjelper. Hjelper ikke det da blir jeg veldig sur... Sender babystøv lell...
minnimus83 Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 her og fikk mensen 29 januar skulle fått den på søndag 31 janiar. men får håpe at det går bedre neste gang
Gjest iliis Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Vi får holde motet oppe jenter:) Tenk om vi ikke hadde hatt mensen. Da hadde vi ikke engang kunne sett fram til en pp. Men det kan vi nå Så litt hell i uhell har vi da. hehe! Jeg går på Vitex nå, og jeg er sikker på at det er den som har hjulpet meg å få en normal syklus:) Men jeg skjønner godt at du blir skuffet når tr kommer.. Skuffende når man går å håper.....Hvilken pp er dere i? Sender masse "babystøv" tilbake:)
minnimus83 Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 det blir egentlig første pp når eg er ferdig med mensen, for eg har sluttet med minipillene og siste pille var på tirsdag så var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå