Gå til innhold

Hva tenker dere om dette her? ang kompiser av daten som ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det fra datens tlf. Det skjedde meg i dag. Jeg hadde skrevet mld til han, og lurte på åssen formen var. vet han var ute i går. Han kommer muligens til meg i kveld, om han ikke er fryktelig dårlig.

Men uansett, så ringer kompisene som var hos han fra i går, han selv ligger å sover. Jeg spør hvor lenge de satt oppe i går, xxx gikk å la seg i kvart over tre, halv fem tiden..Hehe.. jaja, greit nok. men så spør de om ikke jeg kan komme(er to timer å kjøre) nei, jeg har jentungen sier jeg.

Han andre kompisen kommer i tlf og jeg snakker med han. så går de å vekker xxx og jeg får han i tlf, han virker lettere irritert, og det skjønner jeg jo, men det var jo ikke jeg som ringte.

Han hadde selv nevnt at han måtte ta det rolig med drikkinga, for han skulle kjøre langt i dag, men hadde ikke sagt hvor han skulle, det sa han ene kompisen.

ble sikkert litt rotete det her, men håper dere skjønner sammenhengen. Men hva tenker dere om at kompiser ringer sånn fra hans tlf?

og tenker jo mitt når han ikke har sagt hvor han skulle kjøre.. har møtt han ene kompisen før, og han andre vet om meg og har lyst å møte meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som de er omtrent sytten år. Utover det er det jo hans problem om vennene hans snoker i telefonen hans.

Skrevet

Sikter du bedre så treffer du sikkert bedre enn dette!

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt det grann om det. Hva skal man tenke egentlig, synes du? Tenkte du på at han var uansvarlig som ikke sov med mobilen under puta? Eller at han var en slask som hadde drukket og vært oppe til etter kveldsnytt? Eller at han kanskje er flau over deg, siden han ikke hadde sagt hvor han skulle...eller at kameratene er noen tullekopper, evt at de er snokete og frekke? Eller at...eller at...Nei, nå kommer jeg ikke på mer :-)

Eller, jo! Jeg tenker at de er en god kameratgjeng som har det ganske moro sammen og at du overtolker i værste klengedamestil. Sorry.

Skrevet

Mye merkelige kommentarer til innlegget ditt her. Jeg forstår godt din usikkerhet og ville nok tenkt litt på dette selv. Hvis det er en du liker godt så ville jeg kanskje sett ting litt an. Det kan hende det er kompisene som er veldig umodne her..

Skrevet

Syns det hørtes veldig fjortis ut jeg også.. Hvor gammel er du egentlig?

Er du 18 eller under er jo dette ganske normal oppførsel.. da er det litt spennende sikkert. Men hadde nok helt klart ikke inngått noe i denne fyren og kompisene hvis du er eldre og har et barn!

Sier jo litt når de ringer og ber deg komme midt på natten når du er mor...?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...