Musemor med tre søte små Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Hei Så hyggelig at du tenke på meg. Etter forholdene går ting greit. Pillene fungerte, så nå er det bare å vente på at det skal klaffe på nytt. Sist var jeg sykemeldt i 2 uker, tror det kommer til å holde med denne en denne gang, men kommer til å se det an på mandag morgen. Tar en dag av gangen. Brukt mye tid på familien de siste dagene. Ikke så lett å gå rundt å være lei seg med en skjønn gutt på snart 3 rundt seg. Han fungerer som en lyn avleder. I morgen skal vi på kino og se Pelle politibil, guttens første kino tur.
J -76 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Tøffe tak, godt du har en herlig familie rundt deg og ikke minst legger gode planer. Kos dere på kinotur og nyt tiden med gutten din :-) Vi snakkes! Stor klem J
Musemor med tre søte små Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Forresten, hvordan går det med dere J-76? Begynt å prøve igjen. Sist jeg hørte noe hadde dere tatt en pause. Håper virkelig det klaffer for dere snart. Da hadde jeg virkelig blitt glad.
J -76 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 Nei jeg er i pause..... Det har vært godt for meg og jeg føler meg fortsatt ikke klar. Jeg tror nok ikke det blir noe baby for oss i 2010, men håper at 2011 blir året for oss, da begynner jenta vår på skolen og det hadde vært perfekt å være hjemme. Jeg tror nok vi begynner prøvingen igjen mot sommeren, samtidig kjenner jeg jo at tiden går: tikk takk, men tror ikke jeg blir gravid igjen før jeg er psykisk klar. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå